برآورد 80 درصد میزان خسارت به واحدهای مسکونی صومعه سرا

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران: رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی صومعه سرا از برآورد خسارت وارده به واحدهای مسکونی روستایی و شهری صومعه سرا اطلاع داد و گفت: 80 درصد میزان خسارت به زودی برآورد می گردد.

برآورد 80 درصد میزان خسارت به واحدهای مسکونی صومعه سرا

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

عبدالله محافظت کار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در صومعه سرا، با بیان اینکه راه های داخل بافت روستایی مسدود است، اظهار کرد: مسئولان اجرایی در حال برآورد خسارت های وارده به خانه های روستایی و شهری هستند.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن و شهرسازی صومعه سرا برای برف روبی روستاهای این شهرستان چهار دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و 21 دستگاه کمپرسی برای برف روبی در اختیار بخشداری و شهردار ی ها قرار داده است.

رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی صومعه سرا گفت: از روز 12 بهمن این ماشین آلات در سطح شهر در حال فعالیت هستند و تا به امروز فعالیتشان برای برف روبی ادامه دارد.

محافظت کار با بیان اینکه فردا 80 درصد آنالیز خسارت انجام می گردد، توضیح داد: آمار خانه ها خسارت دیده در شهرستان و روستاهای اطراف در حال آنالیز بوده و هنوز هم تمام نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 277

به "برآورد 80 درصد میزان خسارت به واحدهای مسکونی صومعه سرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد 80 درصد میزان خسارت به واحدهای مسکونی صومعه سرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید