بدون حضور در خانه خریدهای خود را تحویل بگیرید ، ترکیبی از هوش مصنوعی و نبوغ تجاری

به گزارش لنجان بلاگ، فروشگاه های زنجیره ای ویت روث با همکاری سیستم های هوشمند قفل خانگی ییل ذر نظر دارند نوعی سیستم ویژه برا عرضه مواد غذایی به مشتریانی ایجاد نمایند که در خانه نیستند.

بدون حضور در خانه خریدهای خود را تحویل بگیرید ، ترکیبی از هوش مصنوعی و نبوغ تجاری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، این سیستم جالب با هدف پشتیبانی از کاربرانی طراحی شده که ساعت های زیادی از روز را خارج از خانه سپری می نمایند و در نتیجه، برای تحویل گرفتن مواردی که به سوپر مارکت سفارش داده اند با مشکلاتی روبرو می شوند. افرادی که البته وقت کافی برای خرید حضوری ندارند.

اما این سیستم جالب و تازه قرار است خریدهای شما را نه تنها گلچین کند، بلکه درب خانه را باز نموده و خریدها را داخل خانه قرار دهد. اما چگونه؟ این سیستم احتیاج به حداقل سفارشی 25 پوندی دارد و در ابتدا برای 100 مشتری آزمایش خواهد شد. از سیستم قفل هوشمند ییل نیز برای تامین دسترسی پیک ها به محیط داخلی خانه استفاده می گردد.

بر این اساس قرار است ویت روث نخستینسوپرمارکت سراسر بریتانیا باشد که خریدهای مشتریان را وقتی آنان در خانه حضور ندارند تحویل دهد.

فناوری قفل هوشمند ییل برای دسترسی به رانندگان تحویل کالای ویت روث به خانه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس که مشتری یک کد موقت دسترسی را برای قفل خود معین می نماید که به وسیله یک برنامه امن به ویت روث ارسال می گردد.سپس این کد برای راننده تحویل کالا ارسال می گردد و راننده نیز هنگام تحویل کالا از این کد استفاده می نماید تا در خانه را باز کند.

فرد تحویل دهنده می تواند کالاها را داخل یخچال، روی پیشخوان یا هر جا که کاربر مایل است قرار دهد. جالب است بدانید که یک دوربین که روی لباس راننده واقع شده است تمامی مراحل تحویل کالا را ضبط می نماید و مشتری می تواند ویدیو تحویل کالا را برای اطمینان بیشتر از راه دور رصد کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1543

به "بدون حضور در خانه خریدهای خود را تحویل بگیرید ، ترکیبی از هوش مصنوعی و نبوغ تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون حضور در خانه خریدهای خود را تحویل بگیرید ، ترکیبی از هوش مصنوعی و نبوغ تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید