بازی The First Descendant تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش لنجان بلاگ، بازی اولین نسل (The First Descendant) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار سال 2024 میلادی است. این بازی در سبک همکاری (Co-Op) و شوتر بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت سازنده این بازی شرکت Nexon بوده و قرار است اولین نسل را برای کنسول های نسل هشتم و نهم در کنار کامپیوتر عرضه کند.

بازی The First Descendant تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

حال طبق چیزی که اعلام شده این بازی در تابستان سال جاری عرضه خواهد شد. شرکت سازنده اعلام نموده که بازی مراحل انتهایی ساخت را طی نموده و در تابستان در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. نکته اینجاست که بازی اولین نسل از سیستم فصلی و سرویس آنلاین پیروی می نماید و در نتیجه در گذر زمان بهتر هم خواهد شد.

اعلام تاریخ عرضه بازی اولین نسل در کنار یک تریلر زیبا بود. این تریلر با استفاده از آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته شده که موتور اصلی انیمیشن خود بازی اولین نسل هم هست. در این تریلر شما کرکترهای مختلف بازی را مشاهده نموده که وارد مبارزه شده و با یک دشمن نو روبرو می شوند. به طور کلی در این بازی دشمنان و دوستان متنوعی وجود داشته که کاربران باید کوشش نمایند خود را با آن ها سازگار بنمایند.

در این تریلر نو ما شاهد گیم پلی نیستیم بلکه چندین شخصیت نو و غولآخر (Boss) به هواداران نشان داده شده است. همینطور اینکه بسیاری از این کرکترها پس از عرضه بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و امکان دارد که در زمان عرضه این موارد وجود نداشته باشند. این دقیقاً روندی است که از یک بازی سرویس آنلاین انتظار می رود.

حدود یک سال پیش بود که شرکت سازنده نسخه آزمایشی بازی اولین نسل را عرضه کرد. در حالت آزمایشی اولین نسل با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و توانست محبوبیت خوبی کسب کند. از طرفی شرکت سازنده از نظرات بسیاری از هواداران در روند کاری خود استفاده نموده و در نتیجه بازی اولین نسل پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه آزمایشی خود داشته است.

طبق چیزی که اعلام شده بازی اولین نسل در تاریخ 12 تیر (2 جولای) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. کاربران کنسول می توانند این بازی را از فروشگاه رسمی مایکروسافت یا سونی دریافت نموده و کاربران کامپیوتر هم از پلتفرم استیم به آن دسترسی خواهند داشت. بازی اولین نسل قرار است یک عنوان سرویس آنلاین باشد در نتیجه به زودی ما شاهد به روزرسانی های متعدد برای آن خواهیم بود. همینطور اینکه محتوای بازی قطعاً توسعه پیدا خواهد نمود و شرکت Nexon پشتیبانی بسیار خوبی از این بازی خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1403 بروزرسانی: 25 خرداد 1403 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1675

به "بازی The First Descendant تابستان سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The First Descendant تابستان سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید