بازی موبایل انیمال کراسینگ با یک نسخه آفلاین و پولی جایگزین خواهد شد

به گزارش لنجان بلاگ، اگر شما از هواداران بازی انیمال کراسینگ (Animal Crossing) باشید می دانید که این مجموعه یک بازی مخصوص موبایل و دستگاه های هوشمند دارد. حال شرکت نینتندو اعلام نموده که میخواهد این بازی را بسته و یک نسخه پولی را جایگزین آن بکند. نام بازی موبایل مجموعه انیمال کراسینگ، پاکت کمپ (Pocket Camp) بوده و یک بازی بسیار دوست داشتنی برای پلتفرم موبایل است.

بازی موبایل انیمال کراسینگ با یک نسخه آفلاین و پولی جایگزین خواهد شد

طبق چیزی که نینتندو چندی پیش اعلام نمود، استراتژی این شرکت برای پاکت کمپ تغییر نموده است. به این شکل که بازی پاکت کمپ که در حال حاضر به صورت رایگان وجود دارد از فروشگاه های برنامه خارج خواهد شد و پس از آن در آینده یک نسخه پولی این بازی جایگزین پاکت کمپ اصلی خواهد شد.

بازی پاکت کمپ حدود 7 سال است که در دنیای بازی های ویدیویی حضور دارد و توانسته موفقیت بسیار خوبی کسب بکند. این بازی مورد استقبال افراد بسیار زیادی نهاده شد و در نتیجه به اندازه زیادی دانلود شد. نینتندو نیز در این مدت پشتیبانی بسیار خوبی از بازی موبایل خود کرد و حال با توجه به استقبال کمتر از آن نوبت به حذف و جایگزینی آن با یک بازی تازه رسیده است.

نینتندو تأیید کرد که تا زمانی که سرورهای پاکت کمپ زنده باشند، به پشتیبانی از این بازی ادامه خواهد داد. یعنی همچنان ما شاهد پخش آیتم های مختلف و رویدادهای درون برنامه ای در بازی پاکت کمپ خواهیم بود. با این حال با رسیدن به زمان حذف این بازی، تمامی این امکانات از بین خواهند رفت و بازی در تاریخ 8 آذر (28 نوامبر) از فروشگاه های اپلیکیشن حذف خواهد شد.

از تاریخ 8 آذر کاربران دیگر نمی توانند هیچ اشتراکی از بازی پاکت کمپ خریداری نمایند. همینطور اینکه قابلیت تمدید هم از بین خواهد رفت و در نتیجه بهتر است افراد تمامی ارز درون برنامه ای خود را قبل از بسته شدن سرورهای بازی خرج بنمایند. نکته اینجاست که پس از این تاریخ پشتیبانی از بازی انیمال کراسینگ پاکت کمپ هم قطع خواهد شد و در نتیجه تمامی اتفاقات آنلاین هم از بین خواهد رفت.

نکته اینجاست که بازی تازه انیمال کراسینگ: پاکت کمپ از ابتدای کار به صورت پولی است. در نتیجه به علت تفاوت در استراتژی تجاری این بازی امکان انتقال اشتراک به آن وجود ندارد. با این حال تمامی ارز های شما پس از عرضه این بازی تازه به بازی تازه منتقل خواهد شد و اگر تصمیم قطعی به خرید آن دارید، ارزهای خود را نگه دارید.

نینتندو به طور کلی در حال از بین بردن بازی های خود در پلتفرم موبایل است. البته بازی انیمال کراسینگ پاکت کمپ موفقیت خوبی کسب کرد و به همین علت با دوام ترین بازی این شرکت در این پلتفرم بود. با این حال این پنجمین بازی نینتندو است که از پلتفرم موبایل حذف شده و نشان می دهد که نینتندو به فکر تغییر در روند کاری خود در این پلتفرم است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1686

به "بازی موبایل انیمال کراسینگ با یک نسخه آفلاین و پولی جایگزین خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل انیمال کراسینگ با یک نسخه آفلاین و پولی جایگزین خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید