بازسازی کرایسیس برای کامپیوتر و کنسول ها رونمایی شد

به گزارش لنجان بلاگ، کمتر از یک هفته پیش بود که حساب کاربری رسمی بازی کرایسیس در توییتر پس از سال ها اعلان وجود کرد؛ طوری که جمعیت وسیعی از گیمرها انتظار رونمایی بزرگی در مجموعه کرایسیس را داشتند. با این حال، این رونمایی یک بازسازی از قسمت اول مجموعه کرایسیس از آب درآمد. بازسازی کرایسیس (Crysis Remastered) برای کنسول های فعلی و کامپیوتر رونمایی شده است.

بازسازی کرایسیس برای کامپیوتر و کنسول ها رونمایی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کنسول های نسل بعد برای عرضه در امسال برنامه ریزی شده اند؛ کنسول هایی که قرار است جهش عظیمی را به صنعت بازی معرفی نمایند و در این میان، نام کرایسیس به عنوان برندی که با کیفیت گرافیکی بالا گره خورده، به راحتی می تواند سر و صدای زیادی به پا کند. قسمت اول سری بازی های کرایسیس حتی امروزه هم از نظر فنی یک شاهکار محسوب می گردد و در حالی که بسیاری از افراد انتظار داشتند تا جهش عظیم نسل بعد را با یک کرایسیس دیگر ببینند، با نسخه ای (احتمال کم-کیفیت تر) از بازی اصلی روبرو شده اند.

گفته شده که قرار است بازسازی کرایسیس بخش داستانی بازی را با گرافیکی بالاتر به نسل جدیدی از گیمرها ارایه کند. در مقایسه با نسخه اصلی کرایسیس، نسخه بازسازی شده بافت ها و مدل های با کیفیت تری دارد. افکت های بصری بازی مثل عمق میدان و پارتیکل ها هم نه در همه جا و در بعضی نقاط بازی، با کیفیت تر شده اند. نورپردازی بازی هم قرار است بهتر از گذشته باشد.

نسخه بازسازی شده کرایسیس روی تمام پلتفرم ها توسط استودیوی Saber Interactive ساخته می گردد؛ استودیویی که اخیرا ویچر 3 را برای کنسول نینتندو سوییچ آماده نموده بود. اتفاقا مهم ترین نکته بازسازی کرایسیس، عرضه آن روی کنسول نینتندو سوییچ است.

اولین قسمت مجموعه بازی های کرایسیس در سال 2007 روی کامپیوتر عرضه شد. از دیدگاه فنی، این بازی در زمان عرضه سال ها از آنچه دیگر بازی های کامپیوتر ارایه می کردند جلوتر بود، کنسول ها که به جای خود. نسخه ای از کرایسیس در سال 2011 روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد که از نظر گرافیکی و شرایط اجرا، حتی نزدیک نسخه 2007 کامپیوتر هم نبود. اینجاست که عرضه کرایسیس، آن هم در حالتی بازسازی شده، روی کنسول قابل حمل سوییچ حسابی جالب می گردد.

عرضه Crysis Remastered برای تابستان امسال و پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده است.

در ادامه تیزر کوتاهی برای رونمایی بازی منتشر شده است را قرار داده ایم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 224

به "بازسازی کرایسیس برای کامپیوتر و کنسول ها رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی کرایسیس برای کامپیوتر و کنسول ها رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید