ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد

به گزارش لنجان بلاگ، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی از نسخه واقعیت مجازی بازسازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن وی آر 2 رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد

کپ کام چند سالی است که نسخه هایی تازه از سری رزیدنت اویل را به صورت واقعیت مجازی نیز در دسترس هواداران قرار می دهد. رزیدنت اویل 7 روی پلی استیشن وی آر در دسترس است و از طرفی نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ویلج نیز مدتی پس از عرضه بازی منتشر شد. تازهترین بازی این سری یعنی بازسازی رزیدنت اویل 4 پس از مدت ها انتظار بالاخره در فروردین امسال عرضه و تحسین منتقدان و بازیکنان را برانگیخت. با توجه به موفقیت بازی بدون شک بسیاری منتظر نسخه واقعیت مجازی آن روی هدست تازه پلی استیشن وی آر 2 هستند. حال به تازگی تریلری از گیم پلی این حالت منتشر شده است که نگاه خوبی به المان های مختلف آن می اندازد.

این اثر انحصاری به بازیکنان اجازه می دهد تا در نقش لیان اس کندی از منظر اول شخص قرار گیرند و با چاقو در یک دست خود حملات را متوقف نمایند و با دست دیگر به سمت دشمنان شلیک نمایند. بازیکنان بعلاوه باید به صورت دستی اسلحه ها را ریلود نمایند. به طور کلی گیم پلی بازی در این حالت مجذوب کننده به نظر می رسد و از طرفی جلوه های بصری در سطح قابل قبولی قرار دارند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، جالب است بدانید که شینجی میکامی (Shinji Mikami) به عنوان خالق نسخه اصلی که امید داشت که نسخه بازسازی بهبودهایی را در بخش داستان بازی اصلی ایجاد کند، اخیرا در توییتر اعلام نموده که بازی را با موفقیت به سرانجام رسانده و از آن لذت برده است.

نسخه واقعیت مجازی بازسازی رزیدنت اویل 4 در تاریخی نامعلوم در قالب یک بسته الحاقی رایگان برای دارندگان بازی روی پلی استیشن 5 روی هدست پلی استیشن وی آر 2 در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این دومین به روزرسانی بزرگ بازی پس از حالت The Mercenaries است؛ حالتی که البته روی تمامی پلتفرم های بازی منتشر شد. از طرفی شایعات ادعا می نمایند که یک کمپین کوتاه با تمرکز بر شخصیت ایدا وانگ (Ada Wong) و با عنوان Separate Ways نیز در قالب یک بسته الحاقی پولی در اواخر امسال به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1615

به "ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی رزیدنت اویل 4 برای پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید