این شغل ها، شما را به سفر می فرستند!

به گزارش لنجان بلاگ، انجام کار در سفر

اگر علاقه مند به سفر هستید و دوست دارید به تمام نقاط جهان سفر کنید، پس باید به کار در سفر عادت نموده و به سراغ شغل هایی بروید که چنین مزایایی دارند. در جهان بسیاری از کمپانی ها و شرکت ها بسته به موقعیت و اهدافشان در پی افراد مشخصی می گردند تا به جای آن ها به اقصی نقاط جهان سفر نمایند و کارهایشان را انجام دهند. بسیاری از پروژه ها، برنامه های تلویزیونی، مجلات و روزنامه ها و … دنبال افرادی هستند که کار در سفر را می پسندند. مجله خبرنگاران این بار شرکت های بزرگ جهان را که چنین موقعیت شغلی را برای شما فراهم می نمایند، به شما معرفی می نماید.

این شغل ها، شما را به سفر می فرستند!

نیویورک تایمز | The New York Times

در سال 2017، د نیویورک تایمز که یکی از انتشارات مطرح در جهانست گفت که در پی یک نویسنده خوش شانس است که او را به 52 کشور جهان بفرستد و بخش هایی را برای این مجله و انتشارات تهیه کند. اگر در پی کار در سفر هستید، اگر علاقه مند به سفر هستید، بعلاوه قدرت پرداخت هزینه های آن را ندارید، چنین پیشنهاد شغلی می تواند شما را به آرزویتان برساند. در همان زمان سایت های بزرگی همانند پاپ شوگر PopSugar، واندرلاست Wanderlust، سفر + سرگرمی Travel + Leisure، و بسیاری از مجلات مطرح جهان در پی نویسندگان مطرحی بودند تا با سفر به نقاط جهان برایشان بنویسند. در ایران نیز اخبار شبکه های تلویزیونی، روزنامه ها و مطبوعات در پی خبرنگارهایی هستند تا آن ها را به اقصی نقاط جهان برای تهیه گزارش اخبار بفرستند.

آژانس های مسافرتی مانند آژانس EF Ultimate Break

از آنجایی که هیچ زمانی بهتر از تماشا جهان نیست مگر در دوران جوانی تان، این آژانس برای جوانانی در رنج سنی 18 تا 29 سال، گروه هایی را برای عملیات برندسازی انتخاب می نماید. در نتیجه با عضویت در آن می توانید به کار در سفر بپردازید و هم کشورهای مختلف جهان را ببینید. این موقعیت شغلی به این شکل است که این شرکت در پی افراد خوش ذوق، توانمند و کار آفرین است تا برنامه ریزی های سفر را به گونه ای انجام دهند که مفرح و شادی بخش یا نوآورانه باشد و بتوانند کم کم هدایت برای سفرهای مختلف شوند. همچنان که مسیرهای گردشگری متعددی در جهان وجود دارد، پس کار در سفر با عضویت در این آژانس هم همچنان ادامه خواهد داشت.

شرکت One Acre Fund

شرکت وانس اکر فاند One Acre Fund یک موسسه خودمختار و مستقل با اهداف نوع محبت آمیز در منطقه ها جنوب صحرای آفریقا است که برای ریشه کن کردن گرسنگی و فقز فعالیت می نماید. این موسسه شامل 500000 کشاورز مستقل است. با شرکت در این مجموعه می توانید از بین 13 کشور انتخابی یکی را انتخاب نموده و برای کار در سفر به آن کشور اقدام کنید. این موسسه بیشتر با افرادی دارای تجربه های کشاورزی، مدیریتی و خاک شناس ها و زمین شناسان کار می می نماید. می توانید با افراد محلی کار کنید، بعلاوهی یادتان باشد که با یک سازمان غیر دولتی کار خواهید کرد. به وسیله برنامه های آموزشی که برای مردم محلی برگزار می کنید یا به عنوان منابع انسانی دارای نوآوری می توانید برای این موسسه خصوصی درخواست بفرستید.

شرکت برندهای بزرگ Red Bull

شرکت رد بول Red Bull یک برند مطرح جهانست که برای کسانی که از کارهای پشت میزی خسته شده اند، ردیف شغلی متفاوتی دارند. این شرکت اسپانسر بسیاری از رویدادها و جشنواره های سالانه در سراسر جهانست و برای برگزاری آن ها احتیاج به نیروهای متخصص دارد. در نتیجه، کلی فرصت شغلی را در اختیار افراد مستعد قرار می دهد.

GoAbroad

سایتی به نام GoAbroad وجود دارد که کار در سفر را برای شما بسیار راحت و آسان می نماید. نه تنها امکان سفر دارید، بلکه شیوه زندگی شما را نیز تغییر می دهد. شما به عنوان یک داوطلب، یک کارآموز یا یک مدرس می توانید در این سایت ثبت نام کنید. برنامه های بسیار اندکی مانند مطالعه بر روی کوسه ها و وال ها در موزامبیک یا مشاهده و تعقیب کرگدن ها در محیط زندگی وحشی آن ها در زیمباوه در این سایت وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید که عایدی این شغل ها بسیار پایین بوده و شما در نهایت امکان پس انداز نخواهید داشت.

شرکت های هواپیمایی

اگر بتوانید در شغل های مرتبط با هواپیمایی مانند سرپرست های پرواز یا مهماندارها کار پیدا کنید، با پروازهای خارجی فرصت کار در سفر را خواهید داشت. چرا که شما مدام به خاطر شغلتان سفر خواهید کرد. به گفته شرکت های هواپیمایی، تنها باید در یک مسابقه رقابتی برای کارگزینی آن ها شرکت کنید و با داشتن شرایط مورد نظر در آن شرکت هواپیمایی قبول شوید. با این حال اگر در این رقابت ها و استخدامی ها قبول نشدید، اجازه ندهید که این موضوع شما را متوقف کند. شغل های سرپرست پرواز و مهمانداری انعطاف بسیاری در خصوص سفر دارند و می توانند موقعیت مناسبی برای سفر شما به منطقه های باشند که هیچ گاه نرفته اید.

M&C Saatchi

در این شرکت یک شعار وجود دارد که می گوید: جهان صدف شماست. در یک شبکه آژانس تبلیغاتی با نام M&C Saatchi که شعبات مختلفی در کشورهایی مانند لندن، سنگاپور، هنگ کنگ، نیویورک، لس آنجلس و بسیاری از کشورهای دیگر دارد می توانید کار در سفر را تجربه کنید. در ایران نیز شرکت های تبلیغاتی قراوانی وجود دارند که برای مشتریان خود در پی تبلیغات عالی و در نتیجه تهیه تیزرهای تبلیغاتی و عکس هایی راجع به مد روز، ورزش و … هستند. شما می توانید در جشنواره ها و رویدادهای سراسر جهان به عنوان کارمند این شرکت های تبلیغاتی حضور پیدا کنید.

به جز شرکت های بین المللی که در بالا ذکر شد، در خود کشور عزیزمان نیز موقعیت های شغلی بسیاری را می توانید پیدا کنید که شما را به آرزوی سفر نزدکی می نماید. بسیاری از شغل ها مانند خبرنگاری و عکاسی مستند، بسیاری از شرکت های خصوصی، نمایشگاه های برگزار شده در سراسر جهان که بسیاری از شرکت های ایرانی در آن ها غرفه می گیرند، با داشتن توانایی های لازم می توانید در این شغل ها مشغول به کار شوید و کار در سفر را تجربه کنید.

منبع: forbes.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1438

به "این شغل ها، شما را به سفر می فرستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شغل ها، شما را به سفر می فرستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید