ایتالیا، اتریشِ جان سخت را از پای درآورد

به گزارش لنجان بلاگ، تیم ملی فوتبال ایتالیا با فزونی 2 بر یک در وقت های اضافه مقابل اتریش، به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 راه یافت.

ایتالیا، اتریشِ جان سخت را از پای درآورد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در جریان مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، تیم ملی فوتبال ایتالیا از ساعت 23:30 به مصاف اتریش رفت که این ملاقات در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به انتها رسید اما در وقت های اضافه ایتالیا دو بار دروازه اتریش را باز کرد و یک بار شاهد باز شدن دروازه خودی بود تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

برای ایتالیا در این ملاقات فدریکو کیه زا در دقیقه 95 و پسینا در دقیقه 105 گلزنی کردند.

تک گل اتریش را هم ساسا کالادزیچ در دقیقه 116 به ثمر رساند.

نیمه نخست این ملاقات با حملات ایتالیا روی دروازه اتریش شروع شد اما هرچه از زمان بازی گذشت، فشار روی دروازه اتریش کمتر شد. با این حال لاجوردی پوشان زمین، روی تک موقعیت هایی فرصت گلزنی داشتند که پیروز به باز کردن دروازه اتریش نشدند.

اما در نیمه دوم این ملاقات شرایط کمی تغییر کرد و اتریشی ها که روی ضدحملات حساب ویژه ای باز نموده بودند، چند فرصت خوب روی دروازه ایتالیا ایجاد کردند تا این که در دقیقه 64 روی یک ارسال و پاس دیوید آلابا، آرناتوویچ با یک ضربه سر دروازه ایتالیا را باز کرد اما داور مسابقه گل را پس از آنالیز VAR آفساید تشخیص داد.

در ادامه بازی، کوشش دو تیم نتیجه نداد و بازی در دو وقت 15 دقیقه ای ادامه پیدا کرد.

در شروع 15 دقیقه اول، روی یک پاس یاران ایتالیا به درون محوطه جریمه اتریش، فدریکو کیه زا که در دقیقه 84 وارد زمین شده بود، به توپ رسید و با عبور از یک بازیکن با پای چپ دروازه اتریش را باز کرد.

در ادامه، باز هم حملات ایتالیا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 105 پسینا درون محوطه جریمه اتریش صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اتریش در دقیقه 116 به وسیله ساسا کالادزیچ یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بالاخره دروازه تیم ملی فوتبال ایتالیا باز گردد.

به این ترتیب ایتالیا توانست در ملاقاتی سخت در وقت اضافه اتریش را شکست دهد و فرایند پیروزی های خود را حفظ کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1103

به "ایتالیا، اتریشِ جان سخت را از پای درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا، اتریشِ جان سخت را از پای درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید