ارائه رندر های تازه برای گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 4

به گزارش لنجان بلاگ، به تازگی رندر های جدیدی از گوشی هوشمند تاشوی گلکسی Z Fold 4 منتشر شده که می توانید در این گزارش کوتاه ببینید.

ارائه رندر های تازه برای گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 4

اکنون که سامسونگ گوشی های سری گلکسی S22 خود را عرضه کرده است، توجه این شرکت معطوف نسخه های 2022 گوشی های تاشو شده است. گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 مانند یک کتاب باز می شود و در این فرآیند، یک صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی را به یک صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی بزرگتر تبدیل می کند که برای کسانی که نیاز به همراه داشتن همزمان گوشی و تبلت دارند، بسیار عالی است.

گوشی گلکسی زد فلیپ 4 نیز یک گوشی تاشو است که می تواند در جیب قرار بگیرد. این گوشی از یک صفحه نمایش خارجی 1.1 اینچی برای اعلان ها و مواردی از این دست استفاده می کند و با چرخش، به یک گوشی هوشمند 6.7 اینچی با صفحه نمایش بلند و نازک تبدیل می شود.

یک طراح، در توئیتر پیوند هایی را به اشتراک گذاشته که شامل رندر های کانسپت گوشی گلکسی Z Fold 4 است. انتظار می رود این دستگاه در نیمه دوم سال جاری منتشر شود.

جالب اینجا است که این طراح قلم S Pen را در رندر خود گنجانده، اما جایی برای قرار دادن آن تعبیه نکرده است.

انتظار می رود سامسونگ هر دو مدل تازه تاشو خود را به نسل بعدی صفحه نمایش OLED M12 مجهز کند. این صفحه نمایش در سری آیفون 14 اپل نیز استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1430

به "ارائه رندر های تازه برای گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه رندر های تازه برای گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید