اجرای طرح 100 هتل - 100 کسب و کار ، آغاز نهضت هتل سازی در ایران

به گزارش لنجان بلاگ، مدیر عامل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح 100 هتل - 100 کسب و کار از آغاز نهضت هتل سازی در ایران خبر داد.

اجرای طرح 100 هتل - 100 کسب و کار ، آغاز نهضت هتل سازی در ایران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، حیدر ابراهیم بای سلامی در نشست خبری همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: تامین اجتماعی با دارا بودن مجموعه هتل های هما و دارا بودن 5 هتل 5 ستاره و همچنین داشتن شرکت رجا (مجموعه قطارها) و دیگر مجموعه های دیگر اقامتی بزرگترین هلدینگ گردشگری ایران است.

وی با اشاره به اجرای طرح 100 هتل - 100 کسب و کار بیان کرد: ما در این زمینه 150 طرح معرفی کردیم تا به ساخت 100 هتل منجر شود البته ما در حوزه هتل سازی باید از دانش کشورهای پیروز استفاده کنیم، بنابراین در این همایش پتانسیل های هلدینگ تامین اجتماعی معرفی خواهد شد، کما اینکه تا به امروز نیز تفاهمنامه های با شرکت های مطرح خارجی در حال انعقاد است.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه شرایط اقامتی در کشورمان با توجه به پتانسیل های گردشگری مناسب نیست، شرح داد: مثلاً 70 درصد تورها به اصفهان با توجه به کمبود محل اقامت رد می شود.

ابراهیم بای سلامی همچنین در مقایسه ای بین هتل سازی ایران با کشورهای همچون امارات، ترکیه و مالزی که سالها در این زمینه فعال و پیروز هستند، گفت: هنوز مجموعه اقامتی کشورمان نیاز به ارتقا دارد و از طرفی نیز باید فرهنگ استفاده از هتل بین مردم نیز افزایش یابد زیرا خانواده های بسیار علاقه مند به سفر هستند، ولی هنوز محل های اقامتی در کشورمان آمادگی پذیرایی از این تعداد مسافر را ندارند.

مدیر عامل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی در ادامه بیان کرد: متاسفانه 30 سال است که روش سرمایه گذاری مناسب در حوزه بانکی نداشتیم و بانک ها در حوزه گردشگری برای سرمایه گذاری تمرین نکردند بنابراین از بانک های برای حضور در همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی دعوت کردیم

ابراهیم بای سلامی درباره حضور شرکت های مطرح جهان در همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: شرکتی به ایران می آید که استادیوم آزادی را ساخته است، همچنین برای بازسازی 5 هتل هما از شرکت مربوطه دعوت کردیم، شرکتی که در ساخت فرودگاه امام مشارکت داشته است، همچنین یکی از بزرگترین شرکت های هتل سازی جهان به ایران می آید زیرا در جهان 36 نوع ساخت هتل وجود دارد.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فواید همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی ابراز امیدواری کرد تا نهضت هتل سازی در ایران آغاز شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 155

به "اجرای طرح 100 هتل - 100 کسب و کار ، آغاز نهضت هتل سازی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح 100 هتل - 100 کسب و کار ، آغاز نهضت هتل سازی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید