اتفاق عجیب در هتل محل اقامت رونالدو در تهران ، هزینه سرسام آور برای تماشا کریس

به گزارش لنجان بلاگ، بعضی از علاقمندان فوتبال به بهانه تماشای کریس رونالدو در حال رزرو کردن اتاق های هتل محل اقامت او در تهران هستند.

اتفاق عجیب در هتل محل اقامت رونالدو در تهران ، هزینه سرسام آور برای تماشا کریس

به گزارش خبرنگاران همزمان با اقامت تیم النصر و کریستیانو رونالدو در تهران، سایت های رزرو ظرفیت هتل محل اقامت النصر را تکمیل شده نشان می دهند. با یک جستجو در همین سایت ها می بینیم که هزینه اقامت در سوئیت اسکای این هتل 43 میلیون تومان است، البته برای روزهای عادی!

اما با وجود تکمیل ظرفیت هتل در سایت ها، آنطور که بعضی سایت ها و کانال های خبری در فضای مجازی می گویند، هزینه یک شب اقامت در سوئیت اسکای همزمان با حضور رونالدو و النصر در تهران به 60 و یا حتی 90 میلیون تومان هم رسیده است.

وقتی با رزرواسیون این هتل تماس گرفتیم، آنها هم خبر از تکمیل ظرفیت هتل در این دو روز گفتند و هزینه یک شب اقامت در سوئیت اسکای را بالای 30 میلیون تومان اعلام کردند. البته در حال حاضر در سایت های رزرو هتل هم حداقل قیمت برای این سوئیت 42 میلیون تومان است!

با این تفاسیر معین است افراد زیادی اتاق های این هتل را برای داشتن شانس دیدن رونالدو برای امروز و فردا رزرو نموده اند.

البته دو طبقه از این هتل به تیم النصر اختصاص یافته است و در این دو طبقه هیچ کس به جز کاروان تیم النصر حق ورود ندارند و به نظر می رسد کسانی که اتاق های این هتل را رزرو می نمایند، تنها در شرایطی که کریس به همراه تیم هتل را ترک می نماید، می توانند او را از فاصله چند متری دیدن نمایند. به این خاطر که یک تیم امنیتی در هتل برای محافظت از بازیکنان النصر و نزدیک نشدن مردم به بازیکنان زردپوش به خصوص کریس مستقر خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1656

به "اتفاق عجیب در هتل محل اقامت رونالدو در تهران ، هزینه سرسام آور برای تماشا کریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در هتل محل اقامت رونالدو در تهران ، هزینه سرسام آور برای تماشا کریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید