آخرین مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها اعلام شد

به گزارش لنجان بلاگ، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان برای فراخوان جذب بهمن ماه 98 را اظهار داشت.

آخرین مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل فوق لیسانس در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، متقاضیان ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی بهمن ماه 98 تا ساعت 24 امروز، سه شنبه ششم اسفند ماه فرصت دارند.

بیست و سومین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی با حدود دو روز تاخیر از روز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ماه 98 شروع شد. در این فراخوان براساس پیش بینی های انجام شده 566 نفر پیروز خواهند شد کرسی های هیئت علمی را در دانشگاه های دولتی احراز نمایند، مجموعاً در این فراخوان یک هزارو 734 کرسی هیئت علمی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مجموعاً از بین کرسی هایی که برای متقاضیان هیئت علمی در نظر گرفته شده 208 کرسی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد پیش بینی شده شده است این کرسی ها عمدتاً در دانشگاه فنی و حرفه ای یا در گروه های هنر که فارغ التحصیلان آن در مقطع دکتری به صورت نادر وجود دارد در نظر گرفته شده است.

در صورتی که از دیدگاه متقاضیان تضییع حقی انجام شده باشد مرکز جذب اعضای هیئت علمی برای رسیدگی به شکایات آمادگی خود را اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 202

به "آخرین مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید