5 هزار دلار برای این ماشین ، آیا ارزش دارد؟
به گزارش لنجان بلاگ، در مقایسه با سایر خودرو های جعبه ای بازار چین، یوآن بائو یک بازنده تمام عیار است. این خودرو از منظر طراحی بدنه و کابین عملا توانایی رقابت با دیگر محصولات این کلاس از چین را ندارد. البته برچسب قیمت را نیز باید در نظر داشت.
به گزارش عصر ایران؛ بایک یوآن بائو از منظر ابعاد برابر با 3532 میلیمتر در طول، 1495 میلیمتر در عرض و 1605 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز برابر با 2275 میلیمتر است. وزن خودرو با توجه به تریم 805 و 830 کیلوگرم محاسبه شده است.
در بخش پیشرانه بایک یوآن بائو از تپنده الکتریکی 33 اسب بخاری با گشتاور 100 نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد احتیاج پیشرانه از بسته باتری 10.9 کیلووات ساعت در تریم پایه و 15.12 کیلووات ساعت در تریم پرچمدار تامین می گردد. موتور الکتریکی با محور عقب خودرو در ارتباط است.
برد حرکتی تریم های یوآن بائو به ترتیب 100 و 172 کیلومتر محاسبه شده است. بیشینه سرعت نیز 100 کیلومتر برساعت است. با این شرایط باید بایک یوآن بائو را بیشتر برای مصارف درون شرکتی مناسب بدانیم.
سیستم ترمز در چرخ های جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. ترمز پارک دستی و رینگ های 13 اینچی فولادی از دیگر ویژگی های بایک جعبه ای هستند.
بایک یوآن بائو
همانطور که اشاره شد، شرایط کابین یوآن بائو اصلا چیز جذابی نیست و کیفیت مواد اولیه به شدت پایین است که احتمالا ابزاری برای کنترل قیمت نهایی خودرو بوده است.
از امکانات کابین می توان به نمایشگر های دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم تفریح اشاره نمود که در یک قاب با حاشیه بسیار زیاد قرار گرفته اند و تراکم پیکسلی خاصی را نیز ارائه نمی دهند.
سیستم تهویه، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، پاور ویندوز جلو و عقب و تنظیم الکتریکی آینه ها از دیگر ویژگی های بایک یوآن بائو هستند.
در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: رادار پارک جلو، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ئی بی دی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و ایزوفیکس صندلی کودک قابل اشاره هستند.
منبع: فرارو