کلهر: ناهماهنگی بین بازیکنان در بازی با ذوب مشهود بود، مهاجمان پرسپولیس شب کم فروغی داشتند

به گزارش لنجان بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان در بازی اول برابر ذوب آهن ناهماهنگ بودند که به مرور زمان این موضوع درست می گردد.

کلهر: ناهماهنگی بین بازیکنان در بازی با ذوب مشهود بود، مهاجمان پرسپولیس شب کم فروغی داشتند

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: بازی اول همواره چنگی به دل نمی زند و ناهماهنگی در بین بازیکنان پرسپولیس وجود داشت. البته این موضوع طبیعی است که بازیکنان نو طول می کشد تا خودشان را با شرایط تیم وفق بدهند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس در نیمه دوم به مراتب بهتر از حریفش بود و می توانست به گل برسد، اما این اتفاق رخ نداد. سرخپوشان همچنان در جناحین و ارسال ها مشکل دارند. بعلاوه تیم ذوب آهن همواره بسته و فشرده بازی می نماید و فضا به حریف خود نمی دهد و همین موضوع کار را برای سرخپوشان سخت می نماید.

کلهر بیان نمود: مشکل پرسپولیس در نیمه اول این بود که بازیکنان به خوبی توپ را به گردش نمی آوردند، اما در نیمه دوم انتقال توپ از دفاع به حمله به خوبی صورت گرفت. البته پاس های کلیدی و عمقی به مهاجمان کمتر داده شد و آن ها اسیر مدافعان ذوب آهن شده بودند و شب کم فروغی را در بازی داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پاس ندادن بعضی از بازیکنان به همدیگر گفت: به هر حال ناهماهنگی در بازی اول وجود داشت و بازیکنان طول می کشد تا به شرایط ایده آل خود برسند. تیم ذوب آهن هم در زمین خودش بازی می کرد و کار را برای سرخپوشان سخت نموده بود.

او درباره اینکه نبود مهاجم گلزن در پرسپولیس احساس می گردد، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس باید یک مهاجم قدبلند داشته باشد تا در کنار عبدی بتواند ضربه سر ها را بزند و از توپ های بلند استفاده کند.

کلهر درباره جذب لوکادیا مهاجم هلندی از سوی پرسپولیس گفت: این بازیکن سوابق خوبی دارد، اما باید دید به درد پرسپولیس می خورد و می تواند خود را با شرایط این تیم وفق بدهد یا نه!

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1485

به "کلهر: ناهماهنگی بین بازیکنان در بازی با ذوب مشهود بود، مهاجمان پرسپولیس شب کم فروغی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: ناهماهنگی بین بازیکنان در بازی با ذوب مشهود بود، مهاجمان پرسپولیس شب کم فروغی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید