پیغام آقای ستاره: می خواهم به پرسپولیس برگردم

به گزارش لنجان بلاگ، هر مقدار که علی علیپور در روز های پایانی قراردادش با پرسپولیس و همان طور هفته های ابتدایی حضورش در لیگ پرتغال خواستار درخشش در فوتبال اروپا و پیدا کردن مسیری نو بود، این روز ها در تمام مصاحبه هایش از تمایل زیاد خود برای بازگشت به پرسپولیس خبر می دهد.

پیغام آقای ستاره: می خواهم به پرسپولیس برگردم

او در تمام اظهارنظر های اخیر خود که البته کم تعداد هم نیستند در خصوص سوال مشترک خبرنگاران و مقدار تمایلش به بازگشت به فوتبال ایران در خصوص پرسپولیس صحبت نموده و برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است. آقای گل سابق پرسپولیس و لیگ برتر فوتبال ایران که همچنان جای خالی گل هایش در پرسپولیس حس می گردد، با کلید واژه مشترک احساس دین به پرسپولیس برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل نموده است. اما واقعیت این است این صحبت ها فقط به شکل مصاحبه است و نه باشگاه پیگیر این اظهار نظر ها و کوشش برای بازگرداندن او شده و نه خودش تماسی برای بازگشت برقرار نموده است.

شاید این اتفاق در هر باشگاهی رخ می داد مدیران آن باشگاه برای بازگرداندن یکی از تاثیرگذاترین بازیکنان خود و گنجاندن او در همان منطقه ای که هنوز جای خالی اش احساس می گردد، سریعا اقدامات مدیریتی لازم را انجام می دادند، اما مدیران فعلی پرسپولیس و در راس آن ها محید صدری آن قدر گرفتار مسائل هستند که بعید است اصلا به این مسائل فکر نمایند.

آن هم در حالی که پرسپولیس گرفتار مسائل تازه ای نیست و مسائل امروزی همیشه در این باشگاه اتفاق افتاده و با تدابیر اجرایی مدیران حل شده، اما پرسپولیس در حال حاضر از نظر اجرایی و حل و فصل مسائل، با چالش روبرو شده است. باید دید درنهایت پالس های پیاپی که علی علیپور برای بازگشت ارسال می نماید نظر صدری را جلب خواهد نمود یا مدیر خوش وعده پرسپولیس همچنان دچار کلاف سردرگم فعلی خواهد ماند.

علی علیپور تا انتها سال جاری با تیم ماریتیمو قرارداد دارد.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1398

به "پیغام آقای ستاره: می خواهم به پرسپولیس برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام آقای ستاره: می خواهم به پرسپولیس برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید