کلاهبرداری میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری زنی اطلاع داد که با راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از 100 نفر نموده بود.

کلاهبرداری میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه

شهرام کرمی در تشریح این پرونده اظهار کرد: اخیرا در یکی از شهرهای شرقی استان پرونده کلاهبرداری زنی گزارش شد که با راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به اخذ وجوهی از تعدادی از مردم این شهر نموده بود.

وی توضیح داد: این پرونده جمعا 100 شاکی دارد که حدود 20 میلیارد ریال در قالب صندوق وام خانگی به این زن کلاهبردار پول پرداخت نموده بودند.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: این زن کلاهبردار که پس از دریافت وجوه از این افراد متواری شده بود با دستورات ویژه دستگاه قضایی و انجام کارهای اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضایی سریعا شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید نمود: پرونده این کلاهبرداری در حال حاضر در دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بصورت ویژه درحال رسیدگی است.

کرمی در ادامه هشدار دارد: در یکی دو سال اخیر شرکت های هرمی در قالب صندوق محلات به هر عنوانی اعم از کارگزاری بورس، خرید سکه و یا سودهای غیرمتعارف مردم را برای سرمایه گذاری در این صندوق ها تشویق و وسوسه می نمایند.

وی اضافه نمود: به شهروندان توصیه می کنیم، فریب چنین پیشنهادهای وسوسه انگیزی را نخورند و کاملا مراقب وعده های پوچ و خالی باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 581

به "کلاهبرداری میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید