کربلایی: با شرکت های پیمانکاری متخلف برخورد می شود

به گزارش لنجان بلاگ، مدیرعامل فرودگاه امام خمینی گفت: حقوق کارگران خدماتی توسط شرکت های پیمانکاری پرداخت می شود و بر عملکرد آن شرکت ها نظارت داریم تا در پرداخت حقوق تاخیر صورت نگیرد.

کربلایی: با شرکت های پیمانکاری متخلف برخورد می شود

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، محمد مهدی کربلایی در مصاحبه زنده تلویزیونی درخصوص پرداخت حقوق نیرو های خدماتی فرودگاه امام گفت: تعدادی از نیرو های کار این فرودگاه که کار های خدماتی را انجام می دهند توسط شرکت های پیمان کاری تامین می شوند.

وی در ادامه افزود: اکنون با بیش از 20 شرکت پیمانکار در جهت تامین نیروی خود همکاری می کنیم. گزارشی مبنی بر تغییر حقوق این نیرو ها از سوی شرکت هایشان دریافت نکردیم. البته لازم به ذکر است از یکی از این شرکت ها مورد شکایتی به ما رسیده که در حال رسیدگی به آن هستیم.

مدیرعامل فرودگاه امام خمینی با تاکید بر عقد قرارداد نیرو های کار با شرکت های پیمانکار گفت: طرف قرارداد این نیرو ها شرکت های پیمانکاری هستند و این نیرو ها را برای کار به ما معرفی می کنند و شرکت ها موظف به رعایت و پرداخت حقوق نیرو هستند.

کربلایی شرح داد: ما با تمامی این شرکت های پیمانکار قرارداد داریم و ناظر کار های آنان هستیم و در مفاد قرارداد به طور کامل شرح وظایف ذکر شده است و تاکید بر رعایت حقوق کارگران به طور کامل داشتیم.

وی در سرانجام گفت: شرکتی که متخلف باشد و طبق قرارداد عمل نکند و در زمان مشخص شده حقوق کارگران را پرداخت نکند از لیست همکاری با فرودگاه خط خواهد خورد و به سرعت پیمانکار جدیدی را جایگزین می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 622

به "کربلایی: با شرکت های پیمانکاری متخلف برخورد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربلایی: با شرکت های پیمانکاری متخلف برخورد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید