کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان، در ارتفاعات برف می بارد

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه سلسیوس دما خبر داد و گفت: ابرناکی، وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی هوا از جمله پدیده های جوی مورد انتظار تا انتها جمعه است.

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان، در ارتفاعات برف می بارد

محمد دادرس در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه هوای گیلان ابری و مه آلوده است و در برخی از ساعات بارندگی داریم، اظهار کرد: با نفوذ سامانه هوای سرد و بارشی به آسمان گیلان از شب گذشته، بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی وجود دارد.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب 13 و 11 درجه سلسیوس دانست و اضافه کرد: طی فردا و پس فردا نیز احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه سلسیوس دما خبر داد و گفت: ابرناکی، وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی هوا از جمله پدیده های جوی مورد انتظار تا خاتمه جمعه است.

دادرس، ادامه داد: از روز پنجشنبه با تضعیف تدریجی ناپایداری ها، شرایط برای کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا اوایل هفته اینده مهیا می شود.

وی همچنین از افزایش بارندگی ها، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش زمین تا روز پنجشنبه خبر داد و از شهروندان خواست از مستقر شدن نزدیک رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و یادآور شد: دریا نیز مواج بوده و برای دریانوردی مناسب نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 692

به "کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان، در ارتفاعات برف می بارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان، در ارتفاعات برف می بارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید