پذیرش دومرحله ای دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش لنجان بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از پذیرش دو مرحله دانشجویان جدیدالورود در این دانشگاه اطلاع داد.

پذیرش دومرحله ای دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی

شجاع احمدوند در مصاحبه با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، در پاسخ به نگرانی داوطلبان آزمون های سراسری درباره احتمال کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علامه اظهار کرد: بعد از دریافت میزان ظرفیت پذیرش دانشجو از دانشکده ها، این ظرفیت ها به شورای گسترش اعلام شد و همچنان همان ظرفیت ها پابرجاست و تغییر ننموده است.

وی اضافه نمود: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی حدود 3 هزار و 700 نفر است و برای پذیرش دانشجویان به صورت دو مرحله ای برنامه ریزی نموده ایم، یعنی عده ای حضوری و عده ای هم غیرحضوری پذیرش می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به اینکه آیا تعداد دانش آموختگی ها براساس پیش بینی ها خواهد بود، گفت: مشکل مهم در فارغ التحصیلی افراد مربوط به برگزاری ترم و امتحانات بود که خوشبختانه این رخ داد. اکنون هم دانشجویان مشغول امتحانات هستند و افرادی که ترم آخری هستند می توانند فارغ التحصیل شوند.

احمدوند اعلام کرد: همچنین تدابیر لازم اندیشیده شده تا دانشجویان ترم آخر بتوانند به جای 2 درس معرفی به استاد، 4 درس دریافت نمایند، بنابراین به نظر نمی رسد که مسئله ای برای فارغ التحصیلی دانشجویان وجود داشته باشد.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 472

به "پذیرش دومرحله ای دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دومرحله ای دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید