ویسی: شرایط امروز پیکان را در صبا و استقلال خوزستان هم تجربه نموده ام، بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستیم

به گزارش لنجان بلاگ، عبدالله ویسی، سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت که بابت ماندن این تیم در لیگ برتر هیچ نگرانی ندارد.

ویسی: شرایط امروز پیکان را در صبا و استقلال خوزستان هم تجربه نموده ام، بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستیم

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید پیکان گفت: قبلاً هم اینجا مربیگری نموده ام و خوشحالم که قرار است دوباره روی نیمکت پیکان بنشینم. باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی جدید 15 گزینه داشت و شرایط تمام گزینه ها را هم مورد آنالیز قرار دادند. خوشحالم و افتخار می کنم که از بین این گزینه ها به عنوان سرمربی جدید پیکان انتخاب شدم و نهایت کوششم را به کار می گیرم تا این تیم در ادامه بازی ها نتایج موفقیت آمیزی بگیرد.

وی درباره کیفیت بازیکنان پیکان و قدرت فنی این تیم تأکید کرد: بازیکنان خوبی در پیکان هستند که مطمئناً کوشش خواهند کرد تا این شرایط را تغییر دهند. ما احتیاج به نتایج خوب داریم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. البته بابت ماندن در لیگ برتر هم نگران نیستیم و هدف مان این است که به رده های بالاتر برویم. من چنین شرایطی را در صبا و استقلال خوزستان هم تجربه کردم و اعتقاد دارم که با زحمت و کوشش می توان به موفقیت رسید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در سرانجام با اشاره به بازی روز آدینه تیمش مقابل ماشین سازی گفت: تمام بازی ها سختی های خاص خودش را دارد. کوشش ما این است که از همین بازی نتیجه موردنظرمان را بگیریم و امیدوارم نمایش خوبی برابر ماشین سازی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 134

به "ویسی: شرایط امروز پیکان را در صبا و استقلال خوزستان هم تجربه نموده ام، بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: شرایط امروز پیکان را در صبا و استقلال خوزستان هم تجربه نموده ام، بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید