واژگونی هوو در گردنه اسدآباد

به گزارش لنجان بلاگ، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده هوو در گردنه اسدآباد خبر داد.

واژگونی هوو در گردنه اسدآباد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ غلامعلی همایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این حادثه دلخراش که در کیلومتر 40 گردنه در بعدازظهر روز گذشته -یکشنبه 25 آبان- رخ داد، متأسفانه راننده و کمک راننده کامیون در دم جان باختند.

وی بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و اضافه نمود: کامیون مذکور با بار حمل کنتور گاز از سمت همدان به کرمانشاه در حرکت بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد چندی پیش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال در گردنه اسدآباد در راستای جلوگیری از واژگونی خودروها اقدام به ایجاد خاکریز شد، گفت: در حال حاضر گردنه اسدآباد دارای چند مجوز برگزاری مناقصه شامل بهسازی و تعریض، روشنایی، مجوز برگزاری مناقصه لکه گیری و روکش و مجوز ایجاد حفاظ میانی بوده که با این مجوزها پیگیر سروسامان بخشیدن به گردنه هستیم.

راستا 15 کیلومتری محور کوهستانی اسدآباد یکی از طولانی ترین گردنه های کشور است که سالانه 25 میلیون خودرو از مرکز به غرب کشور از این گردنه تردد می کنند. این گردنه با 2000 متر ارتفاع جزء 10 محور حادثه خیز کشور محسوب می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 688

به "واژگونی هوو در گردنه اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی هوو در گردنه اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید