هواپیمای هتلی؛ هتل هواپیمایی

به گزارش لنجان بلاگ، هتل، یکی از خوشایندترین مکان های جهان به شمار می رود، چرا که شما با رفتن به هتل و گذراندن چند روز در فضایی که دوستش دارید، خستگی تان را از تن به در کرده و خود را برای کار دوباره آماده می کنید. همه ما هتل را با ساختمانی بلند و شیک و معماری چشمگیر می شناسیم اما در بعضی از نقاط جهان هتل هایی وجود دارد که نه تنها چشم انداز بسیار بی نظیر و دلپذیری دارند، بلکه نوع معماری ساختمان خود هتل هم کاملاً فرق دارد و شاید هیچ جای جهان نتوانید هتلی شبیه آن را پیدا کنید.

هواپیمای هتلی؛ هتل هواپیمایی

هواپیمای هتلی؛ هتل هواپیمایی

نویسنده: سامرا قلی زاده

یکی از عجیب ترین هتل های دنیا، از یک هواپیمای بوئینگ تشکیل شده است

هتل، یکی از خوشایندترین مکان های دنیا به شمار می رود، چرا که شما با رفتن به هتل و گذراندن چند روز در فضایی که دوستش دارید، خستگی تان را از تن به در کرده و خود را برای کار دوباره آماده می کنید. همه ما هتل را با ساختمانی بلند و شیک و معماری چشمگیر می شناسیم اما در بعضی از نقاط دنیا هتل هایی وجود دارد که نه تنها چشم انداز بسیار بی نظیر و دلپذیری دارند، بلکه نوع معماری ساختمان خود هتل هم کاملاً فرق دارد و شاید هیچ جای دنیا نتوانید هتلی شبیه آن را پیدا کنید.

هتل کاستاورده، از جمله مکان های شگفت انگیز دنیاست که در سواحل زیبای کاستاریکا واقع در اقیانوس آرام بنا شده است.

با شنیدن نام هتل به اشتباه نیفتید، فکر نکنید کاستاورده یک ساختمان بلند است که برای تماشا آن باید سرتان را به آسمان بگیرید؛ خیر، کاستاورده یک هواپیمای بوئینگ 727 مدل سال 1965 است که آن را به شکل یک هتل درآورده اند. البته هتلی که پرواز نمی کند و جایش ثابت است و روی یکی از صخره ها جا خوش کرده. اگر به این هواپیما که زمانی متعلق به خط هوایی آفریقای جنوبی بود، نگاهی بیندازید، مطمئناً پیش خودتان فکر خواهید کرد که کمترین امکانات رفاهی در این هتل برای مهمان ها فراهم است. در حالی که با قدم گذاشتن داخل آن با دنیای دیگری روبه رو خواهید شد. کاستاورده مجهز به دو اتاق مهمان، دو سرویس بهداشتی مجزا، یک تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، محل غذاخوری، تراس با نمای اقیانوس، ورودی پوشیده از صخره و باغچه ای است که دور تا دور آن را احاطه کرده است. هزینه اقامت یک شب در این هتل کلاسیک 350 دلار به اضافه مالیات است. علاوه بر اینکه بهای بالش، پتو، فیلم هایی که در هتل تماشا می شود و استفاده از حمام نیز بر عهده خود مهمان است. البته قرار است که این هزینه را به 300 دلار کاهش دهند و برای استفاده از امکانات هتل پول اضافی از مهمان ها گرفته نشود.منبع: نشریه همشهری سرنخ-شماره 96 .منبع: راسخون
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1266

به "هواپیمای هتلی؛ هتل هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای هتلی؛ هتل هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید