همه در این باشگاه در قلب من خواهند بود

به گزارش لنجان بلاگ، باشگاه منچسترسیتی شب گذشته (دوشنبه) به طور رسمی اظهار داشت سرخیو آگوئرو در خاتمه فصل جاری و با اتمام قرارداد فعلی اش با این باشگاه، از جمع آبی پوشان منچستر جدا خواهد شد و به حضور 10 ساله اش در این باشگاه خاتمه خواهد داد. آگوئروی 32 ساله که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوست و با به ثمر رساندن 257 گل در 384 بازی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی به شمار می رود، گفته می گردد مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن واقع شده است.

همه در این باشگاه در قلب من خواهند بود

این مهاجم آرژانتینی با انتشار پیغامی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: وقتی چرخه ای به خاتمه می رسد، ممکن است احساساتی ایجاد گردد. احساس رضایت و غرور عظیمی در وجودم بابت 10 فصل بازی برای منچسترسیتی باقی مانده است، امری که برای یک بازیکن حرفه ای در این عصر معمولی نیست. 10 فصل با دستاوردهای عظیم که در این بین توانستم بهترین گلزن تاریخ باشگاه شوم و با تمام کسانی که این باشگاه را دوست دارند، افرادی که همواره در قلب من خواهند بود، پیوندی ابدی ایجاد کنم.

در ادامه پیغام آگوئرو آمده است: من در دوره بازسازی باشگاه در سال 2011 به منچسترسیتی پیوستم و با هدایت مالکان و یاری های بسیاری از بازیکنان، ما در بین عظیم ترین باشگاه های دنیا جایگاهی کسب کردیم. وظیفه حفظ این موقعیت ممتاز و شایسته حالا بر عهده بازیکنان دیگر خواهد بود. در خصوص خودم، من در تمام بازی های به جامانده فصل تمام کوشش خود را خواهم کرد تا عناوین بیشتری کسب کنم و طرفداران را بیشتر شاد کنم. سپس، مرحله جدیدی با چالش های جدید شروع خواهد شد و کاملاً آماده ام تا با همان اشتیاق و حرفه ای گری که همواره برای ادامه رقابت در بالاترین سطح داشته ام، با آنها روبه رو شوم.

خلدون المبارک رئیس باشگاه منچسترسیتی هم پس از اعلام رسمی جدایی آگوئرو در خاتمه فصل جاری از سوی این باشگاه، اطلاع داد سفارش ساخت مجسمه این مهاجم آرژانتینی داده شده است و مجسمه این بازیکن بیرون استادیوم اتحاد نصب خواهد شد. سرخیو آگوئرو نزد طرفداران منچسترسیتی محبوبیت بالایی دارد، بازیکنی که در آخرین بازی فصل 12-2011 لیگ برتر انگلیس با گلی که در دقیقه 4+90 به ثمر رساند باعث پیروزی 3 بر 2 این تیم مقابل کوئینزپارک رنجرز شد و شاگردان مانچینی قهرمانی را از چنگ منچستریونایتد در آوردند و جام را از آن خود کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 920

به "همه در این باشگاه در قلب من خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه در این باشگاه در قلب من خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید