هتل های مقرون به صرفه کیش کدامند؟

به گزارش لنجان بلاگ، هتل های مقرون به صرفه کیش از هتل های پرطرفدار این جزیره هستند، چراکه خیلی ها ترجیح می دهند در سفرشان به کیش به جای اینکه در هتل های گران قیمت اقامت نمایند، هتل های مقرون به صرفه را رزرو نموده و در عوض برای خرید و سرگرمی هزینه بیشتر نمایند. البته باید توجه داشته باشید که قیمت هتل ها در ایام مختلف متغیر است و در تعطیلات بالاتر می رود. قیمت هایی که در این مطلب به آن اشاره می کنیم مربوط به روزهای عادی ست.

هتل های مقرون به صرفه کیش کدامند؟

هتل آفتاب شرق

این هتل در نزدیکی ساحل ساخته شده است و در منطقه بومی نشین کیش ساخته شده است. ساختمان زیبا و محوطه سرسبز هتل احساس خوبی را به مهمانان منتقل می نماید. بعلاوه هتل آفتاب شرق امکانات رفاهی خوبی در اختیار مسافران قرار می دهد. از این هتل به بسیاری از جاذبه های کیش دسترسی خوبی دارید، مثلا شهر زیرزمینی کاریز یا بازار عرب ها با ماشین کمتر از 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل برای هر نفر حدود 35 هزار تومان است.

هتل ستاره طلایی

یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های جزیره کیش هتل ستاره طلایی است. این هتل نسبت به هتل های دیگر فاصله بیشتری تا مرکز شهر دارد و همین مسئله باعث شده که قیمت پایین تری داشته باشد، اما هتل سرویس رایگان برای شهر در نظر گرفته که این مشکل را حل کند. علاوه بر دنج بودن هتل ستاره طلایی، نزدیک بودن به پارک آهوان از ویژگی های مثبت این هتل محسوب می گردد. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته برای هر نفر حدود 33 هزار تومان است.

هتل آرا

هتل آرا در نزدیکی جاذبه های مهم کیش ساخته شده است و دسترسی خوبی به دیدنی های جزیره دارد. اگر اهل شنا هستید و برای استفاده ساحل زیبای خلیج فارس به کیش سفر می کنید این هتل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. از هتل آرا با ماشین 5 دقیقه ای به پلاژ آقایان و 10 دقیقه ای به پلاژ بانوان می رسید. اتاق های دنج و تمیز هتل و امکانات رفاهی مناسب رضایت مسافران را جلب می نماید. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل برای هر نفر حدود 55 هزار تومان است.

هتل ققنوس

هتل ققنوس انتخاب خوبی برای کسانی است که برای خرید به کیش سفر می نمایند. زیرا مرکز خرید زیتون و مرکز خرید مروارید که از معروف ترین مراکز خرید کیش هستند در دو قدمی این هتل قرار دارند. بعلاوه از هتل ققنوس فاصله چندانی با ساحل ندارید. هتل محوطه و فضای سبز زیبایی هم دارد که می توانید در وقت های بیکاری در آن قدم بزنید. اگر هم دست جمعی سفر می کنید می توانید با انتخاب اتاق های 5 نفره هم هزینه هایتان را پایین بیاورید. قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت 5 تخته برای هر نفر حدود 40 هزار تومان و یک شب اقامت در اتاق دو تخته برای هر نفر حدود 63 هزار تومان است.

هتل گراند

هتل گراند فاصله کمی تا ساحل دارد و از هتل های مقرون به صرفه کیش است. اگر هم برای خرید به کیش سفر می کنید می توانید پیاده 10 دقیقه ای به مرکز خرید زیتون برسید. بعلاوه با ماشین در کمتر از 10 دقیقه به مرکز خرید مروارید می رسید. پنجره بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند و برخی اتاق ها تراس دارند. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل برای هر نفر حدود 70 هزار تومان است.

رزرو هتل های کیش از خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1294

به "هتل های مقرون به صرفه کیش کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مقرون به صرفه کیش کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید