هتل جمیرا کریک ساید دبی

به گزارش لنجان بلاگ، هتل 5 ستاره لوکس در منطقه دیره و نزدیک خور (مجاور زمین تنیس) شامل 292 اطاق و سوئیت، این هتل نوساز در مرکز شهر دبی و با منظره بسیار زیبای دریاچه خور و زمین گلف قرار گرفته است.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

داشتن یک فضای لوکس همراه با انواع امکانات تفریحی از خصوصیات ویژه این هتل می باشد.

وعده های غذایی فراموش نشدنی نیازمند چیزی فراتر از مواد غذایی تازه است. متحیر خواهید شد وقتی منوی متنوع غذاها را مشاهده کنید.آشپزهای مجرب که مفتخر به دریافت جوایز بین المللی هستند ، منوی بی سرانجام نوشیدنی ها و غذاهای متنوع در بهترین رستوران های اطراف فرودگاه بین المللی دبی را به شما عرضه می نمایند. با صرف غذا در رستوران های بین المللی و حرفه ای جمیراه کریک ساید ، تجربه صرف غذاهای تمامی دنیا را کسب می نمایید.

در منوی غذاها ، تنوع حرف اول را می زند و سعی شده از تمامی دنیا ، بهترین ها گلچین گردد. از رستوران موجود در طبقه همکف تا کافی شاپ موجود در روی بام ، بهترینها در انتظار شما هستند. لذیذترین خوراک ها و دسرها انتظار شما را می کشند.

منوی ماساژو فعالیت های درمانی برای آقایان و خانم ها و استفاده از کارکنان متخصص ، راحتی و آرامش باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد. هر کدام از 14 اتاق ماساژ درمانی ، به همراه اسپای آکورو و سونا و حمام سنتی ، فضایی آرامش بخش بوجود آورده است.

در جمیراه کریک ساید ، راه های زیادی وجود دارد برای اینکه خود را سرگرم کنید و از اوقات نهایت استفاده را کنید.از مراکز مختلف دبی گرفته تا فروشگاه های Luxury داخل هتل جمیراه کریک ساید ، همگی شما را مجذوب خود می نماید.

بعد از ظهرهای خاطره انگیزی خواهید داشت اگر مایل باشید در یکی از استخرهای روباز حمام آفتاب بگیرید. از مزیت های هتل 5 ستاره کریک ساید ، دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلدوادی و دسترسی آسان به Century Village , Irish Village است که جمیراه کریک ساید را به مکانی تبدیل نموده که هر کاری مایل باشید می توانید انجام دهید.

منبع: لست سکند
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 33

به "هتل جمیرا کریک ساید دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل جمیرا کریک ساید دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید