نوروز در کمپین 3060 توقف کنید!

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران: دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر کشور گفت: در آستانه سال نو در تمامی مبادی ورودی استان ها با همکاری جمعیت هلال احمر، پلیس راه، اورژانس و امور عشایر کمپین های 3060 برای هدایت و ارائه خدمات به مسافران مستقر می گردد.

نوروز در کمپین 3060 توقف کنید!

سیدمصطفی فاطمی در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، حدود 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها و استان ها اتفاق می افتد، بنابراین کمپین 3060 راه اندازی می گردد تا مسافران در این محل ها یک توقف موقت و استراحت همراه با دریافت خدمات مختلف فرهنگی و سایر موارد مورد احتیاج داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال به علت تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان بیشتر سفرها در اواخر سال و هفته ابتدایی فروردین سال آینده صورت می گیرد، اضافه کرد: به همین علت در روزهای پایانی امسال و روزهای نخست سال تازه تراکم بالای مسافران در منطقه ها مختلف به خصوص جنوب کشور پیش بینی می گردد، بنابراین با راه اندازی کمپین و اطلاع رسانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم کوشش مضاعف صورت می گیرد.

این مسئول بیان نمود: هماهنگی های لازم و بعلاوه تعامل با شهرداری ها و سایر تشکل های مردمی برای راه اندازی کمپین و رفاه حال مسافران و میهمانان نوروزی اجرا شده که امیداست سفری ایمن برای تمامی هموطنان محقق گردد.

فاطمی یادآور شد: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مختلف نوروزی برای 25 دستگاه وظایفی تعریف شده و از 17 اسفندماه جاری فعالیت دبیرخانه های ستاد خدمات سفر در تمامی استان ها شروع می گردد.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان تقارن دارد گفت: باید مسافران و میهمانان نوروزی در طول سفر و برنامه های خود به ملاحظات ماه مبارک رمضان عنایت خاص داشته باشند و از مواهب طبیعی، تاریخی و فرهنگی کشور به شکل شایسته استفاده نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1581

به "نوروز در کمپین 3060 توقف کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز در کمپین 3060 توقف کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید