نهاوند نارنجی شد، ورود خودروهای غیربومی به نهاوند ممنوع

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان نهاوند در پی نارنجی شدن شرایط کرونا در این شهرستان گفت: ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به نهاوند ممنوع است.

نهاوند نارنجی شد، ورود خودروهای غیربومی به نهاوند ممنوع

مراد ناصری شامگاه دوشنبه 25 اسفندماه در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند گفت: با اعلام شدن شرایط نارنجی شهرستان نهاوند از ساعت 8 صبح فردا - سه شنبه 26 اسفندماه- ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان نهاوند ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد هر گونه خودرو با پلاک غیربومی در سطح شهرستان نهاوند در هر 24 ساعت یکبار 500 هزار تومان جریمه به همراه دارد.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان کرد: با همت و همکاری مردم و اعضای ستاد پیشگیری کرونا، در کوتاه ترین زمان شرایط نهاوند را از نارنجی به شرایط عادی بازمی گردانیم.

وی از مردم نهاوند درخواست کرد: در روزهای پایانی سال از برگزاری هر گونه تجمع در مکان های عمومی به ویژه آرامستان ها، مراکز خرید، خیابان ها خودداری کنند.

ناصری با بیان اینکه تصمیمات جدید ستاد کرونا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: ترددها از طریق دوربین های نظارتی و پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر ثبت و رصد می شود و برای فرد متخلف پیامک جریمه ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 958

به "نهاوند نارنجی شد، ورود خودروهای غیربومی به نهاوند ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهاوند نارنجی شد، ورود خودروهای غیربومی به نهاوند ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید