مهدی پور: 11 نفره پیکان را شکست می دادیم، فکر کنم داور سر قرار دعوا آمده بود!

به گزارش لنجان بلاگ، هافبک تیم استقلال معتقد است این تیم در صورت عدم اخراج مدافعش می توانست پیکان را شکست دهد.

مهدی پور: 11 نفره پیکان را شکست می دادیم، فکر کنم داور سر قرار دعوا آمده بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدی پور پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان گفت: بازی به نظرم در نیمه اول خوب بود و سوار بازی بودیم. با احترام به پیکان ولی 11 نفره می توانستیم برنده باشیم. در نیمه اول قبل از اخراج بازیکن مان کاملاً سوار بازی بودیم، ولی متأسفانه آن رخ داد و 10 نفره کارمان سخت شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اخراج رافائل سیلوا درست بود؟، گفت: من نظری در مورد تصمیمات داور ندارم و کارشناسان نظر می دهند، ولی لحن صحبت داور با بازیکنان اصلاً مناسب نبود. داور انگار امروز سر قرار دعوا آمده بود! من نمی دانم این چه طرز صحبت کردن است. من نمی دانم مگر ما با هم مشکل خاصی داشتیم که اینطور صحبت می کرد؟! این همه داور قضاوت کردند و همیشه تعامل خوبی بوده است، ولی لحن صحبت کردن داور امروز اصلاً خوب نبود. من نمی دانم چرا جاگیری داور هم امروز به شکلی بود که اینقدر در جهت ما بود. ما می خواستیم پاس بدهیم و توپ بگیریم داور در جهتمان بود! در یک صحنه رسماً به داور گفتم داداش می روی کنار می خواهم پاس بدهم!. یعنی در این حد در جهت ما بود. می توانید صحنه های قضاوت او را دربیاورید. در هر صورت اتفاقاتی بود که افتاد و به نظرم سه امتیاز امروز مفت از دست مان رفت.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور تماشاگران خاطر نشان کرد: امروز در زمان 10 نفره شدن کمک مان کردند و به تیم روحیه دادند، در غیر اینصورت به نظرم در زمان 10 نفره بودن کارمان خیلی سخت می شد. هرچند اخراج بازیکن مان یک شمشیر دو لبه بود و هم می توانستیم بازی را ببریم، هم ببازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1421

به "مهدی پور: 11 نفره پیکان را شکست می دادیم، فکر کنم داور سر قرار دعوا آمده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: 11 نفره پیکان را شکست می دادیم، فکر کنم داور سر قرار دعوا آمده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید