طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند، فشار زیادی به من وارد شد

به گزارش لنجان بلاگ، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه وقتی استقلال می برد، یک عده می گویند خوب بازی نمی کند.

طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند، فشار زیادی به من وارد شد

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و البته تیمی پرمهره. بازی های استقلال - سپاهان همیشه مجذوب کننده، دیدنی و حساس بوده است و خوشبختانه شرایط مسابقه به سود ما رقم خورد و بازی را بردیم. بازیکنان پس از گلی که زدند، باهوش بازی کرده و دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا کردند و سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اعتراض شدید به کمک داور در اواخر بازی شرح داد: به دلیل اینکه روی خط قرار داشتم تصور کردم بازیکن سپاهان در منطقه آفساید واقع شده است. جاگیری کمک داور خوب نبود، ولی اگر صحنه آفساید نباشد و اشتباه کرده باشم، عذرخواهی می کنم. در آن صحنه فشار زیادی به من وارد شد، چون بازیکن سپاهان در موقعیت تک به تک قرار داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقاد برخی افراد از عملکرد فنی شاگردان فرهاد مجیدی گفت: فکر و ذکر بازیکنان و مربیان گرفتن سه امتیاز بازی هاست. همیشه وقتی استقلال می برد، یک عده انتقاد می کنند که خوب بازی نمی کند. ما باید ببریم و به سه امتیاز برسیم. سه امتیاز را که فقط به بازی زیبا نمی دهند. ما به این چیزها فکر نمی کنیم و بازی به بازی جلو می رویم.

فریبا: کادرفنی و بازیکنان استقلال توجهی به برخی انتقادها نکنند، این تیم مدعی اصلی قهرمانی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1298

به "طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند، فشار زیادی به من وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند، فشار زیادی به من وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید