مغانلو: نباید از سکوت و شخصیت فرکی سوءاستفاده شود، مدیون پیکان هستم و از ماندن ناراحت نیستم

به گزارش لنجان بلاگ، شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان خود را مدیون این تیم دانست و گفت از اینکه در جمع شاگردان حسین فرکی مانده، ناراحت نیست.

مغانلو: نباید از سکوت و شخصیت فرکی سوءاستفاده شود، مدیون پیکان هستم و از ماندن ناراحت نیستم

شهریار مغانلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست تیمش برابر پیکان گفت: ما بعد از تعطیلی لیگ برتر شروع خوبی برابر نساجی داشتیم، ولی اتفاقاتی افتاد که در نهایت با شکست ما همراه شد. بحث داوری بسیار مهم است و متأسفانه پیکان بابت این اشتباهات ضربه خورد. این در حالی است که در برخی از بازی های گذشته هم ضربه خوردیم. داور در این بازی دو پنالتی برای پیکان گرفت و پنالتی نساجی هم درست نبود. ما بابت داوری ضرر کردیم و این همه اشتباه از داور واقعاً ناراحت کننده است.

وی در ادامه افزود: آقای فرکی به ما گفته است که هیچ وقت به داور اعتراض نکنیم و حتی در این زمینه برای بازیکنان جریمه در نظر گرفته است. حسین آقا حتی خودش هم کنار زمین آرام است، ولی نباید از سکوت و شخصیت او سوءاستفاده شود. این درست است که پیکان تماشاگر ندارد، ولی نباید داوری ها طوری باشد که ضرر کنیم. ما انتظار نداریم داوران به سودمان سوت بزنند، ولی حداقل می خواهیم که حق مان را بدهند. متأسفانه سه امتیاز این بازی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم.

مهاجم پیکان در پاسخ به این پرسش که در فصل نقل وانتقالات از چه تیم هایی پیشنهاد داشته است، شرح داد: من از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان پیشنهاد داشتم، ولی آن زمان هم گفتم که با پیکان قرارداد دارم. با مسئولان باشگاه و آقای فرکی هم صحبت کردم و قرار شد بمانم. من مدیون این باشگاه هستم و با وجود این پیشنهادها از اینکه در پیکان ماندم پشیمان و ناراحت نیستم. امیدوارم در ادامه بازی ها بهترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 113

به "مغانلو: نباید از سکوت و شخصیت فرکی سوءاستفاده شود، مدیون پیکان هستم و از ماندن ناراحت نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: نباید از سکوت و شخصیت فرکی سوءاستفاده شود، مدیون پیکان هستم و از ماندن ناراحت نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید