لیگ برتر فوتسال، 14 روز بعد از صدور مجوز برگزاری مسابقات شروع می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، سازمان لیگ فوتسال بیان کرد که فصل جدید مسابقات لیگ برتر این رشته، دو هفته پس از اخذ مجوز برگزاری رقابت ها شروع خواهد شد.

لیگ برتر فوتسال، 14 روز بعد از صدور مجوز برگزاری مسابقات شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ضمن تقدیر و تشکر از کوشش ها و پیگیری های مجدّانه بهاروند سرپرست، محمد نبی دبیرکل، اعضای محترم کمیته پزشکی و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، جهت اندیشیدن تمهیدات لازم برای شروع مسابقات فوتسال کشور فصل 1400-1399 و نیز سپاس و قدردانی از همکاری شایسته کلیه باشگاه های حاضر در مسابقات فوتسال کشور با آنالیز همه جوانب، موارد زیر به تصویب رسید:

1- مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور فصل 1400-1399، 14 روز پس از اخذ مجوزهای لازم جهت شروع مسابقات از مبادی ذی ربط و اعلام دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کادر در تمرینات و مسابقات فوتسال آقایان و بانوان کشور از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش شروع گردد. به این منظور زمان جابجایی بازیکنان در مسابقات فوق الذکر تا یک هفته مانده به شروع مسابقات مذکور تمدید می گردد.

2- برنامه مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقات 99-98، پس از اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات و صدور آرای انضباطی از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در مورد شکایت مطروحه از سوی تیم های حاضر در مسابقات، متعاقباً اعلام می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

3- برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در رده های سنی امید، جوانان و نوجوانان و مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور بانوان در فصل 1400-1399 و نیز ادامه مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور در فصل 99-98 به محض اخذ مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 663

به "لیگ برتر فوتسال، 14 روز بعد از صدور مجوز برگزاری مسابقات شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، 14 روز بعد از صدور مجوز برگزاری مسابقات شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید