قانون منع رفت و آمد به 20 استان فرانسه گسترش می یابد

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، در چارچوب تشدید تدابیر سخت گیرانه در راستای مقابله با ویروس کرونا مقارن با افزایش شدید آلودگی به کووید- 19 در این کشور، دولت فرانسه اعلام نمود که بیش از 20 استان و منطقه دیگر در وضع هشدار حداکثری قرار گرفته اند. بر این اساس، به زودی در این استان ها نیز مقررات منع رفت و آمد به اجرا در خواهد آمد.

قانون منع رفت و آمد به 20 استان فرانسه گسترش می یابد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پیش از این در 9 استان عظیم فرانسه که در وضع هشدار حداکثری بسر می بردند از جمله استان ایل دو فرانس به مرکزیت پاریس قانون منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 6 بامداد به اجرا در آمده بود.

این در حالی است که 27 مهر ماه اعلام شد که اجرای مقررات منع آمد و شد شبانه از ساعت 21:00 به وقت محلی در شهر پاریس و بسیاری از شهرهای این کشور شروع شد.

در این راستا معابر، کوچه ها و خیابان های پر رفت و آمد پاریس خالی از شهروندان شد. دولت پاریس 12 هزار نیروی پلیس و ژاندارمری را مسئول کنترل اجرای این مقررات نموده بود.

لازم به ذکر است که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه پیشتر اعلام نموده بود که قانون منع رفت و آمد شبانه از 17 اکتبر ماه جاری در پاریس پایتخت این کشور و بسیاری از شهرهای دیگر برقرار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 592

به "قانون منع رفت و آمد به 20 استان فرانسه گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون منع رفت و آمد به 20 استان فرانسه گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید