طراحی عجیب ایربادز تازه سونی!

به گزارش لنجان بلاگ، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده شرکت سونی در حال طراحی هدفون های جدیدی است که طراحی متفاوتی نسبت به هدفون های موجود در بازار دارد. این هدفون ممکن است طراحی عجیبی داشته باشد.

طراحی عجیب ایربادز تازه سونی!

به گزارش خبرنگاران، اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که Linkbuds احتمالا مانند بهترین هدفون های بی سیم سونی، WF-1000XM4 دارای بدنه ای دایره ای مانند خواهد بود. چیزی که آن را از سایر مدل های هدفون متمایز می کند حلقه های دایره ای آن هستند که شبیه یک دونات هستند و احتمالاً این حلقه های دایره ای Linkbuds را در بالای کانال گوش نگه می دارد. ظاهرا این هدفون هیچ نوک سیلیکونی ندارد وگوشی های هدفون با حلقه جایگزین می شوند.

گفته می شود که این هدفون ها دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند و هنوز مشخص نیست که این هدفون ها چگونه بدون نوک سیلیکونی کار می کنند.هدفون نو سونی فاقد هر گونه دکمه فیزیکی می باشد و این بدان معناست که هدفون ها ممکن است دارای بدنه لمسی باشند و از کنترل های حرکتی پشتیبانی کنند. با توجه به جزئیات فاش شده، به نظر نمی رسد که WF-L900 یک مجموعه هدفون در سطح پرچمدار باشد که جایگزین WF-1000XM4 شود. در عوض این محصول می تواند یک مدل ارزان تر باشد، اگر چه هنوز در خصوص قیمت آن هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

همچنین گفته می شود که این هدفون ها دارای حسگر های مجاورتی هستند که تشخیص می دهند گوش گیر چه زمانی برداشته می شود. تصاویر فاش شده نشان می دهد که Linkbuds در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس خواهد بود. این اولین بار نیست که اطلاعاتی در خصوص این هدفون منتشر می شود. ماه گذشته نیز چند تصویر از این محصول منتشر شد که کیفیت پایینی داشتند.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1402

به "طراحی عجیب ایربادز تازه سونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی عجیب ایربادز تازه سونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید