تور کانادا: سرما و یخبندان شدید در آبشار نیاگارا

به گزارش لنجان بلاگ، حتی آبشار نیاگارا با آن همه عظمت نتوانست در برابر سرما و یخبندانی که در هفته های گذشته در اثر عبور یک طوفان قطبی در منطقه ها مرکزی و شرقی کانادا به وجود آمد، مصون بماند.

تور کانادا: سرما و یخبندان شدید در آبشار نیاگارا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

با افزایش برودت هوا، بخش هایی از آبشار عظیم نیاگارا و منطقه اطراف آن دچار یخ زدگی شد و حتی سطح آب در حال حرکت هم در اثر این طوفان زمستانی، سفیدپوش شد. جهانگرد هایی که این روزها در این منطقه حضور داشتند با منظره ها خیره کننده ای از برف و یخ روبرو شدند و بسیاری از تماشاگران از آبشار یخ زده نیاگارا فیلم تهیه کردند و ویدئوهای خود از این جاذبه جهانگردی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

گرچه بعضی از سرخط های خبری اعلام نمودند که به علت سرمای بیش از حد، آب های روان و خروشان همگی یخ زده اند و آبشار به حالت تقریبا جامد درآمده است، اما خیل جهانگرد های مشتاق هنوز هم در حال حرکت به سمت این منطقه مجذوب کننده می باشند. علیرغم اینکه هنوز هم در بعضی از نقاط و به ویژه در بخش های زیرین آبشار، آب به آهستگی جریان دارد، ولی سطح یخ زده آبشار و محیط اطرافش، آن را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل نموده است، که بعضی کاربران توییتر هم به آن اشاره نموده اند.

یکی از کاربران توییتر نوشته:این طوفان باید به نام السا (Elsa) نامگذاری می شد، چرا که موجب شده همه چیز در NiagaraFalls# منجمد گردد.

البته با افزایش تدریجی درجه حرارت هوا و پیش بینی بارش باران، احتمالا از حجم یخ های آبشار نیاگارا کاسته گردد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1139

به "تور کانادا: سرما و یخبندان شدید در آبشار نیاگارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: سرما و یخبندان شدید در آبشار نیاگارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید