زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه یاسوج اعلام شد

به گزارش لنجان بلاگ، زمان حذف و اضافه و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1399 دانشجویان دانشگاه یاسوج در اطلاعیه ای اعلام شد.

زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه یاسوج اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، زمان حذف و اضافه و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1399 دانشجویان دانشگاه یاسوج در اطلاعیه ای اعلام شد.

فرایند حذف و اضافه مطابق با تقویم آموزشی، تا روز 27 بهمن ماه به وسیله منوی ترمیم قابل انجام خواهد بود.

دانشجویان تمامی مقاطع که اصلا انتخاب واحد نکرده اند فرایند انتخاب واحد تا 27 بهمن ماه به وسیله قسمت ثبت نام اصلی فعال است.

فقط در این نیمسال تحصیلی، جهت دانشجویان کاردانی و کارشناسی که در زمان انتخاب واحد، درسی اخذ نکرده اند محدودیت اخذ حداکثر 14 واحد برداشته شده و می توانند حداکثر تا 20 واحد اخذ نمایند.

فقط در این نیمسال تحصیلی، جهت دانشجویان کاردانی و کارشناسی که در نیمسال قبل مشروط شده اند محدودیت اخذ حداکثر 14 واحد برداشته شده و می توانند حداکثر تا 20 واحد اخذ نمایند.

در این نیمسال تحصیلی، فرایند ترمیم (حذف و اضافه) علاوه بر دانشجویان کاردانی و کارشناسی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز فعال است و در بازه زمانی ذکر شده، دانشجویان تمامی مقاطع می توانند نسبت به اصلاح انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

در صورت داشتن هرگونه مشکل در فرایند انتخاب واحد صرفا با گروه آموزشی خود تماس حاصل فرمایید و از تماس غیرضروری با دیگر واحد های دانشگاه خودداری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 857

به "زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه یاسوج اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه یاسوج اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید