رندر مرسدس، بنز SL 2022 ظاهر اسپرت مجذوب کننده این خودرو را به نمایش می گذارد

به گزارش لنجان بلاگ، مرسدس-بنز SL به خودی خود یک خودروی اسپرت پرطرفدار محسوب می گردد اما رندری که به تازگی بر اساس نسخه 2022 منتشر شده، مدل پایه این خودرو را با ترکیب رنگی دوگانه، مجذوب کننده تر هم نشان می دهد.

رندر مرسدس، بنز SL 2022 ظاهر اسپرت مجذوب کننده این خودرو را به نمایش می گذارد

مرسدس بنز SL که در سال 1952 به وسیله خودروی مسابقه ای W194 معرفی گردید، اکنون با پلتفرم کاملا تازه ای که به وسیله AMG پیشرفته، برای مدل سال 2022 معرفی گردیده است. نسل هفتم این خودرو در هنگام عرضه در نسخه های SL 55 و SL 63 در دسترس خواهد بود که هر دو با چهار چرخ محرک 4Matic+ و توزیع گشتاور کاملا متغیر ارائه می شوند.

رندر تازه این خودرو که در نمایندگی های مرسدس-بنز دیده نخواهد شد، به وسیله پیکسل آرتیست X-Tomi طراحی شده است و سپرهای پلاستیکی مشکی و چرخ های فولادی آن در یک طراحی شاخص، با آینه بغل های بدون رنگ و دستگیره های در بیرونی تکمیل می گردد.

بدیهی است که مرسدس-بنز در ساخت خودروهای شاخص خود این فرایند را دنبال نخواهد کرد زیرا این خودروساز قطعات پلاستیکی را منحصرا در خودروهای تجاری ارائه می دهد. حتی خودروهای A-Class دارای تزئینات مقرون به صرفه قیمت نیستند و رییس شرکت سال پیش گفته بود نباید رقیب فراوریکنندگان انبوه شویم. اما از سویی این شرکت اعلام نموده که خودروی کامپکت نو چیزهای زیادی برای مخاطبان به ارمغان می آورد.

با نگاه به SL نو، تیپ R232 تغییرات زیادی را نسبت به R231 نشان می دهد. این خودروی تبدیل شونده اسپرت که تحت برند مرسدس-ای ام جی به بازار عرضه می گردد، اکنون رویه برزنتی و 2+2 دارد.

فرمان محور عقب، شاسی بسیار مستحکم تر که از یک قاب فضایی با ساختار خودنگهدارنده تشکیل شده، آیرودینامیک فعال، سیستم تفریح و اطلاع رسانی MBUX و ظاهری مجذوب کننده با یک موتور اسپرت 4.0 لیتری V8 همراه شده تا یک خودروی اسپرت برجسته را شکل دهند.

در ادامه راه M177 با توربو دوگانه V8، مدل نو SL از یک موتور پایه 6 سیلندر مستقیم و در نسخه های قدرتمندتر از موتور 8 سیلندر استفاده می نماید. وجود مدل ای-پرفورمنس برای خودروی GT 63 مرسدس-بنز این نوید را می دهد که برای SL هم یک نسخه پلاگین هیبریدی در دست توسعه است.

پلتفرم کاملا نو R232 که از این پس با نام معماری اسکار ورزشی مدولار (Modular Sport scar Architecture) یا MSA شناخته می گردد، بعلاوه به وسیله نسل بعدی GT هم استفاده خواهد شد که قرار است فقط با سقف سخت فراوری گردد.

عکس کاور: رندر دو رنگ مرسدس-بنز SL 2022

Credit: X-Tomi

منبع: Auto Evolution

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1452

به "رندر مرسدس، بنز SL 2022 ظاهر اسپرت مجذوب کننده این خودرو را به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر مرسدس، بنز SL 2022 ظاهر اسپرت مجذوب کننده این خودرو را به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید