دور شو ای ویروس بدجنس ، پی دی اف رایگان کتابی برای آشنایی بچه ها با کرونا

به گزارش لنجان بلاگ، گروهی از نویسندگان چینی کتابی مصور برای آشنایی بچه ها با ویروس کرونا نوشته اند. کتاب طوطی وابسته به انتشارات فاطمی این کتاب را ترجمه و به صورت پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار داده است.

دور شو ای ویروس بدجنس ، پی دی اف رایگان کتابی برای آشنایی بچه ها با کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات کانون تبلیغاتی از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، چیزهایی که ضروری است بچه ها درباره ویروس کرونا بدانند در کتاب دور شو ای ویروس بدجنس آمده است. کتاب حاصل همکاری جمعی از نویسندگان چینی با تصویرگری نای هویی است و فروغ فرجود آن را به فارسی ترجمه نموده است.

کتاب طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی اعلام نموده که این کتاب را مستقیما از ناشر چینی دریافت نموده و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نسخه الکترونیک آن را به صورت رایگان در اختیار مخاطب فارسی زبان قرار داده است. در این کتاب، ویروس کرونا با تصاویر و ادبیاتی بچه هاه به بچه ها معرفی و راهکارهای بهداشتی برای پیشگیری از بیماری با تصاویر به آن ها آموزش داده می گردد. این کتاب می تواند ضمن آموزش، از ترس بچه ها نسبت به همه گیری کرونا بکاهد و با مطلع کردن بچه ها و والدین، به کنترل هر چه بیشتر این ویروس یاری کند.

پی دی اف این کتاب به وسیله سایت کتاب طوطی tutibooks.ir و یا کانال تلگرام آن tutibooksir@ امکان پذیر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 228

به "دور شو ای ویروس بدجنس ، پی دی اف رایگان کتابی برای آشنایی بچه ها با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور شو ای ویروس بدجنس ، پی دی اف رایگان کتابی برای آشنایی بچه ها با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید