دلیریان: از کار محمد بنا سر درنمی آورم

به گزارش لنجان بلاگ، مدیر اسبق تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: چرا تیم ملی به مسابقات رنکینگ نمی رود؟ این در صندلی بچه ها در قرعه کشی تاثیر دارد و یاری می نماید قرعه خوبی نصیب شان گردد.

دلیریان: از کار محمد بنا سر درنمی آورم

محمد دلیریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با گلایه از عدم دعوت بعضی از پیشکسوتان به مراسم تقدیر و تجلیل صندوق قهرمانان گفت: من جزو کسانی بودم که در دوره مهرعلیزاده تشکیل صندوق قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی را به سازمان وقت تربیت بدنی پیشنهاد دادم و از اولین اعضای این صندوق شدم، اما حالا چندین مراسم برگزار شده، اما از ما سراغی نمی گیرند و جزو دعوتی ها نیستیم. حالا یه مقدار جزئی حقوق می دهند، اما قرار نیست برای مهمانی ها دستچین نمایند. بعضی از این آقایان تا قبل، به هر بهانه ای به ما زنگ می زدند اما حالا سراغی از ما نمی گیرند و فراموش مان نموده اند و کلا به هیچ مراسمی دعوت نمی شویم.

وی ادامه داد: این چند وقت دیدم که چند مراسم تجلیل برگزار کردند اما هیچ تماسی با من نداشتند. شاید بگویند زنگ زده ایم اما من که تماسی ندیدم و می شد لااقل پیامک داد. من واقعا دوست دارم در چنین مراسمی باشم و دوستان قدیمی ام را ببینم و برایم تجدید خاطره گردد. اینها در روحیه ام تاثیر دارد و اقرار می کنم که این یکی دو ساعتی که می توانم دوستانم را ببینم خیلی حالم را خوب می نماید. راست گفته اند که وقتی صحبت از صداقت شد، صدا، قطع شد.

این پیشکسوت کشتی فرنگی در خصوص اینکه محمد بنا تصمیم گرفته تیمش را به مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی نبرد، گفت: من که سر از کار محمد بنا درنمی آورم. نمی دانم چه کار می خواهد بکند. همه را در بلاتکلیفی گذاشته، نمی دانم فدراسیون نظرش چیست. چرا تیم ملی به مسابقات رنکینگ نمی رود؟ این در صندلی بچه ها در قرعه کشی تاثیر دارد و یاری می نماید قرعه خوبی نصیب شان گردد. یعنی بقیه عقل شان نمی رسد که به این مسابقات می فرایند؟ فعلا که همه تصمیمات را محمد بنا می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 52

به "دلیریان: از کار محمد بنا سر درنمی آورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیریان: از کار محمد بنا سر درنمی آورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید