در سفر معاون اول رییس جمهوری به شهرستان ورامین و پیشوا چه گذشت؟

به گزارش لنجان بلاگ، تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری از چندین واحد صنعتی، تجاری و درمانی منطقه جنوب شرق استان تهران بازدید کرد.

در سفر معاون اول رییس جمهوری به شهرستان ورامین و پیشوا چه گذشت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد مخبر در بازید از واحدهای صنفی و تجاری توزیع اقلام عمومی و مورد احتیاج مردم در شهرستان پیشوا با گفتگوی مستقیم با مردم و واحدهای صنفی در جریان فرایند قیمت کالاهای مورد احتیاج مردم و بعلاوه مسائل واحدهای صنفی این منطقه نهاده شد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه نیز در محل احداث قطار حومه ای منطقه جنوب شرقی استان تهران حاضر شد و از نزدیک مسائل زیرساختی، فنی و عمرانی تکمیل و تجهیز این ایستگاه قطار را آنالیز کرد.

بازدید از پروژه نیمه تمام یک بیمارستان بخش غیردولتی، چگونگی مراحل تکمیلی ساخت و ساز بیمارستان شهید مفتح ورامین و بعلاوه تجهیز امکانات درمانگاه عمومی و شبانه روزی شهید مهتدی شهرستان پیشوا از دیگر بخش های سفر معاون اول رییس جمهور به جنوب شرق استان تهران بود که با توضیحات مسئولان در جریان فرایند تکمیل، تجهیز و ساخت بخش های درمانی این دو مرکز درمانی نهاده شد.

بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی پیشوا نیز دیگر برنامه سفر مخبر به جنوب شرق استان تهران بود که در گفتگوی مستقیم با فعالان تولیدی این بخش در جریان مسائل و موانع موجود بر سر راه فعالیت واحدهای صنعتی این شهرک نهاده شد.

لازم به ذکر است معاون اول رییس جمهوری پس از بازدیدهای خود از این واحدهای صنفی، تجاری، درمانی و صنعتی شهرستان ورامین بر ضرورت حل مسائل مردم و واحدهای فعال این منطقه تأکید و دستورات لازم را برای حل مسائل آنان صادر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1364

به "در سفر معاون اول رییس جمهوری به شهرستان ورامین و پیشوا چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر معاون اول رییس جمهوری به شهرستان ورامین و پیشوا چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید