حمله تند روزنامه اصولگرا به منتقدان دولت

به گزارش لنجان بلاگ، روزنامه جوان نوشت: بارزترین نمونه ای که بتوان حجم عملیات روانی طیف غرب باور علیه دولت تازه را به واسطه آن به خوبی درک کرد، موضع گیری بعد از سخنرانی تلویزیونی اخیر رئیس جمهور به مناسبت صدمین روز دولت او بود.

حمله تند روزنامه اصولگرا به منتقدان دولت

رسانه های وابسته به این طیف در حالی به شدت علیه گفت وگوی تلویزیونی صد روزه رئیس جمهور با مردم انتقاد نموده اند که رئیسی برخلاف روحانی وعده ای مبنی بر حل مسائل کشور طی 100 روز به افکار عمومی نداده بود و طی همین سخنان فروتنانه همه چیز را گردن دولت قبل نینداخت و تنها کوشش کرد ناظر به آینده سخن بگوید، اگر چه برای اثبات بعضی عملکرد ها ناچار بود گریزی هم به گذشته بزند.

روزنامه جمهوری اسلامی در این زمینه هم با نمایشی خواندن گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور کوشش کرد اینگونه شخص رئیس جمهور را مورد حمله قرار دهد: تا زمانی که مسئولان نظام از مصاحبه کردن با خبرنگاران آزاد و مستقل پرهیز می کنند، هرگز نمی توانند افکار عمومی را قانع کنند. با مصاحبه های نمایشی نباید انتظار داشت مسئولان به سؤال های موجود در اذهان مردم پاسخ بدهند و مردم احساس کنند حرفشان را زده اند و جواب مسئولان را شنیده اند. بدون تعارف و البته با ذهنی خالی از حب و بغض به آقای رئیس جمهور می گوییم این مصاحبه را نمی توان مصاحبه موفقی دانست.

این روزنامه به گونه ای از گفت وگوی رئیس جمهور انتقاد نموده است که گویی در دولت قبل همه تبادل نظر های شخص رئیس جمهور و وزرای کابینه جلسات پرسش و پاسخ بوده و خبرنگار های منتقد توانسته اند بدون هیچ گونه مانعی سؤالات چالشی و غیرکانالیزه شده ای از آن ها مطرح کنند، حال آنکه در نشست های خبری دولت برآمده از اصلاحات خبرنگاران در نشست ها گزینش می شدند و اگر گاهی هم دعوت می شدند، فرصت طرح پرسش به آن ها داده نمی شد.

ادعای روزنامه اصولگرای جوان در حالی است که روسای پیشین قوه مجریه و مقننه بار ها در برابر خبرنگاران داخلی و خارجی قرار گرفتند و و به پرسش های آنان پاسخ دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1333

به "حمله تند روزنامه اصولگرا به منتقدان دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند روزنامه اصولگرا به منتقدان دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید