جزئیات بازسازی Spider-Man برای PS5 معین شد

به گزارش لنجان بلاگ، زمانی که معین شد نسخه بهبودیافته بازی Marvels Spider-Man در قالب یک بازسازی و به عنوان بخشی از نسخه نسل بعدی بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition منتشر خواهد شد، اعتراض های زیادی درباره این تصمیم سونی صورت گرفت اما اکنون سونی با نمایش جزئیات جدید نسخه ویژه پلی استیشن 5 این اثر، نشان داده که تغییرات بیشتر از یک بهینه سازی ساده بوده است.

جزئیات بازسازی Spider-Man برای PS5 معین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سونی و اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی، به تازگی اولین جزئیات نسخه ریمسترشده بازی مرد عنکبوتی را منتشر نموده اند. همان طور که سازندگان وعده داده بودند، این نسخه دارای تغییرات نسبتا زیادی است و واقعا بازسازی شده است. طبق گفته جیمز استیونسون از اینسامنیاک گیمز، Marvels Spider-Man: Remastered یک نسخه نسل بعدی است که دارای جزئیات گرافیکی، تکنولوژی ها و به روزرسانی های جدید خواهد بود. همچنین این نسخه قرار است چند ویژگی دیگر و تعدادی لباس جدید هم داشته باشد. با این حال، این ها فقط اندکی از ویژگی های جدید این نسخه هستند.

از منظر گرافیکی، سازندگان چیزهای زیادی را به روزرسانی یا دوباره طراحی نموده اند. محیط شهر در این نسخه به روزرسانی شده تا از ویژگی های کنسول پلی استیشن 5 بهره ببرد. علاوه بر بهبود مدل ها و جزئیات محیطی، ویژگی گرافیکی ری تریسینگ (رهگیری پرتو) به این نسخه اضافه شده و نورپردازی و سایه ها در بازی بهتر شده است. اکنون با اضافه شدن ری تریسینگ، بازتاب واقعی تر نور و اشیأ روی ساختمان ها یا پنجره ها قابل مشاهده است که این مسأله در کنسول پلی استیشن 4 امکان پذیر نبود. افزایش جزئیات گرافیکی فقط به محیط ها بازنمی شود بلکه شخصیت ها هم شاهد ارتقا قابل توجهی شده اند. شفافیت بیشتر پوست، چشم ها و موها از جمله تغییرات گرافیکی شخصیت های بازی بوده اند.

یکی از عجیب ترین و غیرمنتظره ترین تغییرهای بازی Marvels Spider-Man: Remastered، تغییر مدل چهره پیتر پارکر در بازی بوده است. چهره او در بازی کاملا تغییر نموده که این قضیه ممکن است برای افرادی که نسخه اصلی را تمام نموده اند، کمی شوکه نماینده باشد. چهره پیتر پارکر در نسخه اصلی بر اساس چهره جان بابنیاک طراحی شده بود در حالی که در نسخه بهبودی افته کنسول پلی استیشن 5، بن جوردن مدل چهره او بوده است. در بیانیه رسمی اینسامنیاک گیمز اشاره شده که آن ها کار با جان بابنیاک را در نسخه اصلی دوست داشتند، با این وجود برای همخوانی بیشتر چهره پیتر پارکر با یوری لاونتال، صداپیشه پیتر پارکر در بازی، آن ها تصمیم گرفته اند تا مدل چهره این شخصیت را در ادامه سری با بن جوردن ادامه دهند. برایان اینتهار، کارگردان بازی هم در پیغام مجزایی اعلام نمود که متعجب شدن هواداران را درک می نماید اما به دلیل دستیابی به همخوانی بیشتر میان صدا و چهره در ادامه سری بازی های مرد عنکبوتی در کنسول پلی استیشن 5، آن ها تصمیم گرفته اند تا این کار را انجام دهند.

همچنین به واسطه قدرت کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5، حالتی اضافه شده که بازیکنان بتوانند این اثر را با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا نمایند. این قضیه در پلی استیشن 4 امکان پذیر نبود و اکنون این اختیار به بازیکنان داده شده که با این نرخ فریم تجربه بهتر و روان تری از بازی Marvels Spider-Man داشته باشند.

در کنار این ها، بازی Marvels Spider-Man: Remastered از ویژگی هایی منحصر به فرد کنسول پلی استیشن 5 هم استفاده نموده است. در نسخه نسل بعدی این بازی، لودینگ ها تقریبا فوری و بی درنگ خواهند بود، هرچند شما می توانید این حالت را تغییر دهید و آن را همانند بازی اصلی کنید. پشتیبانی از صدای سه بعدی و قابلیت های جدید دوال سنس از دیگر ویژگی های این بازی در پلی استیشن 5 هستند.

بعد از نمایش چند هفته پیش سونی برای کنسول پلی استیشن 5، تعیین شد که نسخه بهبودیافته بازی Marvels Spider-Man در واقع یک ریمستر است و به صورت رایگان عرضه نخواهد شد. نسخه ریمستر شده بازی Marvels Spider-Man را می توانید با خرید بازیMarvels Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition به قیمت 70 دلار، تجربه کنید. در این نسخه ویژه، هم بازی اسپایدرمن مایلز مورالز و هم این نسخه ریمسترشده عنوان اصلی واقع شده است. همچنین اگر نخواهید این نسخه ویژه را تهیه کنید، می توانید نسخه معمولی Marvels Spider-Man: Miles Morales را برای پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 بخرید و بعد در کنسول پلی استیشن 5 با پرداخت 20 دلار، قادر به خریداری و فعال کردن نسخه ریمسترشده Marvels Spider-Man خواهید بود. گفتنی است که اگر شما Marvels Spider-Man را روی کنسول پلی استیشن4 خریداری نموده باشید، می توانید با توجه به قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبل، آن را بدون هزینه اضافی روی کنسول پلی استیشن 5 تجربه کنید اما آن نسخه دارای ویژگی های اضافه شده نسخه ریمسترشده نخواهد بود.

تا به امروز تأیید شده که سیوهای نسخه پلی استیشن 4 بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales قابلیت انتقال به پلی استیشن 5 را دارد اما از آن طرف متأسفانه سیوهای نسخه پلی استیشن 4 بازی Marvels Spider-Man قابل انتقال به نسخه ریمسترشده این اثر نیست؛ چراکه احتمالا کنسول آن ها را به عنوان دو بازی مجزا شناسایی می نماید.این بازی هم زمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ 22 آبان 1399 در آمریکا و ژاپن و 29 آبان در اروپا و دیگر نقاط دنیا منتشر خواهد شد.

می توانید در ادامه ویدیوی معرفی چهره جدید پیتر پارکر را در Spider-Man: Remastered ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 539

به "جزئیات بازسازی Spider-Man برای PS5 معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات بازسازی Spider-Man برای PS5 معین شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازسازی Spider-Man برای PS5 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید