معین تکلیف قرعه کشی و شروع لیگ تنیس روی میز در گرو قراردادها

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، معین مهلت برای اعلام آمادگی تیم ها و پرداخت ورودیه توسط آنها اقداماتی است که فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر این رشته در امسال انجام داده با این حال تعیین نیست مسابقات از چه زمان شروع خواهد شد.

معین تکلیف قرعه کشی و شروع لیگ تنیس روی میز در گرو قراردادها

فدراسیون تنیس روی میز معین زمان شروع لیگ برتر را منوط به قرعه کشی تیم ها نموده است، طبق آنچه به صورت شفاهی از سوی این فدراسیون به هشت تیم متقاضی شرکت در لیگ برتر اعلام شده به فاصله 20 روز پس از قرعه کشی تیم ها، لیگ برتر استارت می خورد اما مشکل اینجاست که به خاطر ابهام در شرایط قراردادی بازیکنان برای همراهی تیم ها هنوز زمان قرعه کشی لیگ برتر معین نشده است.

دانشگاه آزاد تهران، فراسنج تهران، نفت آبادان، مرحوم اقبال لطف الله نسبی (کردستان)، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان، رعد پدافند هوایی و دانشگاه یزد هشت تیم متقاضی حضور در لیگ برتر سال جاری هستند که طبق برنامه در دو گروه دیدارهای شان را برگزار خواهند کرد. این تیم ها ترکیب نفرات مورد نظر خود برای شرکت در این دوره رقابت ها را معین نموده اند اما ملاک فدراسیون برای حساب و کتاب رسمی روی این ترکیب ها مدارکی مبنی بر عقد قرارداد است که بعضاً انجام نشده است.

به دلیل غیرمتمرکز بودن شرایط بازیکنان و پراکنده بودن آنها در شهرهای مختلف و از طرفی اعمال محدودیت های کرونایی در تردد بین شهری، مسئولان تیم ها با وجود توافق با بازیکنان موردنظر هنوز پیروز به انعقاد قرارداد با آنها نشده اند و همین مسئله دست فدراسیون را هم برای پیشبرد اقداماتش در پوست گردو گذاشته است.

فدراسیون تنیس روی میز بر اساس ترکیب نفراتی که تیم ها در اختیار دارند، آنها را سیدبندی نموده و سپس اقدام به قرعه کشی می نماید. همین مسئله لزوم در اختیار داشتن قراردادها برای اطمینان از کیفیت و چگونگی ترکیب تیم ها را مسجل می نماید.

به گفته پیمان حسنی دبیر فدراسیون به محض اینکه ترکیب تیم ها نهایی و رسمی گردد و موضوع با استناد به مدارک به فدراسیون تنیس روی میز اطلاع رسانی گردد، این فدراسیون بر اساس سیدبندی، اقدام به قرعه کشی لیگ نموده و 20 روز بعد از آن هم مسابقات را شروع می نماید.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: به خاطر محدودیت هایی کرونایی هنوز مسئولان تیم ها با بعضی نفرات موردنظر خود پیروز به عقد قرار داد نشده اند. آنها بر اساس توافقاتی که داشته اند، گزینه های پیشنهادی شان را به ما معرفی نموده اند اما هستند بازیکنانی که نام شان در ترکیب پیشنهادی دو تیم است. به همین دلیل مبنای ما در اختیار دریافت قرارداد رسمی است تا بر مبنای آن سیدبندی تیم ها را انجام دهیم.

حسنی تاکید نمود: اگر تا خاتمه این هفته قرارداد همه تیم ها در اختیار فدراسیون تنیس روی میز قرار بگیرد هفته آینده قرعه کشی لیگ را برگزار می کنیم و زمان شروع لیگ را هم معین می کنیم. مشکل فقط اینجاست که ترکیب تیم ها معین نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 673

به "معین تکلیف قرعه کشی و شروع لیگ تنیس روی میز در گرو قراردادها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف قرعه کشی و شروع لیگ تنیس روی میز در گرو قراردادها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید