برای تعمیرات در منزل به چه وسایلی احتیاج داریم

به گزارش لنجان بلاگ، اغلب ما بیشتر وقت زندگی خود را در خانه می گذرانیم و دوست داریم در آن راحت باشیم. وقتی چیزی وجود دارد که باید در خانه نصب ، تنظیم یا تعمیر شود ، معمولاً با یک تعمیرکار تماس می گیریم. آیا می خواهید چیزی که در خانه خراب است ، نیاز به تعمیر دارد یا باید مرتب شود را خودتان تعمیر کنید؟ پس بهتر است نگاهی به ادامه مقاله ما بیندازید که در آن در مورد محصولات مورد نیاز شما برای تعمیر در خانه صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

برای تعمیرات در منزل به چه وسایلی احتیاج داریم

ابزار مورد استفاده برای تعمیر در خانه

در ادامه شما را با ابزارهای اصلی و مهمی که برای تعمیر در خانه به آنها نیاز دارید آشنا می کنیم.

متر مقدار گیری

البته ، متر مقدار گیری برای افرادی که می خواهند تعمیر در خانه انجام دهند ، ضروری است. شما باید مقدار گیری و تعیین کنید که هر وسیله خانگی را در کجا قرار دهید. شاید صندلی موردنظرتان بلندتر از چیزی باشد که انتظار دارید و قفسه کتابی که می خواهید کوتاه تر از آنچه می خواهید باشد. برای جلوگیری از چنین غافلگیری ، می توانید از متر مقدار گیری استفاده کرده و همه چیز را در مقدار مناسب خریداری کنید.

ست دریل شارژی

آیا تا به حال برای تعمیر در خانه به دریل شارژی نیاز پیدا کرده اید؟ پیچ گوشتی شارژی که معمولاً به عنوان مته شارژی شناخته می شود ، یکی از محصولاتی است که اغلب در هنگام مونتاژ چیزی در خانه از آن استفاده می کنید. اگر برای تختی که به تازگی خریداری کرده اید ، یک قفسه کتاب یا یک تخت گل در حال ساخت هستید ، ممکن است ست دریل شارژی را انتخاب کنید تا کار شما آسان تر شود.

تفنگ سیلیکونی

اولین محصولی که می توانید در خانه هم برای کارهای تعمیر و هم برای سرگرمی های مختلف استفاده کنید ، تفنگ های سیلیکونی هستند. تفنگ های سیلیکونی که برای چسباندن چوب ، فلز و مواد پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت کمک می کنند ، اغلب استفاده قرار می گیرند ؛ زیرا محصولات بسیار کاربردی هستند. به جز مواد ذکر شده در بالا ، از تفنگ های سیلیکونی برای تثبیت و تزئین پارچه ، چرم ، مصنوعات و موارد مشابه استفاده می شود.

با مدل های پیچ گوشتی شارژی که هم زمان ساخت کارها را کوتاه می کند و هم شما را خسته نمی کند ، دلخواه تعمیرات را در خانه انجام دهید. شما می توانید با انتخاب محصول مورد نظر خود از بین مجموعه هایی مانند دریل شارژی دوبل ضربه ای کار تعمیر در خانه خود را آسان کنید.

چسب قوی

انواع چسب ها برای تعمیر در خانه ضروری هستند. ممکن است لازم باشد از چسب برای چسباندن چیزهای شکسته یا نگه داشتن قطعات در هنگام ساختن چیزی استفاده کنید. نکته مهم در اینجا این است که چسبی که انتخاب می کنید چسب خوبی باشد و اجازه ندهد قطعات فورا از هم جدا شوند. شما می توانید که این الزامات را در جعبه ابزار خود داشته باشید.

ست آچار

آچار برای چرخاندن ، شل کردن ، سفت کردن و گرفتن اجسام (مفاصل) استفاده می شود. آچاری که می تواند با هر پیچ و مهره ای سازگار شود ، تنها ابزاری است که برای تعمیر در خانه به آن نیاز دارید. این محصول که ساختار محکمی دارد ، فضای زیادی را اشغال نمی کند ، عملکرد موثر و کاربردی دارد. وجود یک ست آچار در جعبه ابزارتان ضروری است.

دستکش کار

هر جا که پای تعمیر در خانه در میان باشد ، وجود محصولات حفاظتی نیز ضروری است. استفاده از دستکش محافظ هنگام استفاده از چسب ، زمانی که نیاز به استفاده بهتر محصولات دارید یا هنگام انجام هر گونه تعمیر بسیار مهم است. انواع دستکش هایی را که در برابر سایش مقاوم هستند ، به سرعت فرسوده نمی شوند و می توانند با محیط های کاری مرطوب سازگار شوند را انتخاب کنید. با این محصول می توانید به راحتی کار تعمیر خود را در خانه انجام دهید.

کیف ابزار

پس از خرید انواع محصولات تعمیری ، خرید یک کیف ابزار شیک انتخاب مناسبی خواهد بود تا آنها را مرتب نگه دارید. با یک جعبه ابزار به مقدار کافی بزرگ می توانید کار خود را آسان تر کنید تا همه ابزارهای تعمیر خود را کنار هم نگه دارد. به یاد داشته باشید همیشه با جعبه ابزار خود سفر کنید.

ست پیچ گوشتی

با مجموعه های پیچ گوشتی می توانید هر پیچی را که می خواهید باز کنید. هنگام انجام کارهای تعمیر در خانه مانند پیچ کردن به داخل و خارج کردن ، سفت کردن و شل کردن می توانید از پیچ گوشتی استفاده کنید. بنابراین با این محصول کار خود را در خانه راحت تر کنید. پیچ گوشتی ها عموماً از فلز با نوک و قسمت میانی و دسته (برای سهولت در در دست گرفتن) از پلاستیک ساخته شده است.

چکش ریخته گری فولاد

بدون شک یکی از اساسی ترین ارکان تعمیر در خانه چکش است. وقتی می خواهید میخ را به دیوار بکوبید و میخ ها را از هر جایی بردارید چکش به شما کمک می کند. پس یک چکش با مقدار و رنگ دلخواه انتخاب کرده و به جعبه ابزار خود اضافه کنید و با این کار در صورت نیاز می توانید کارها را آسان تر کنید.

هویه لحیم کاری

ابزار بعدی برای تعمیر در خانه ، هویه لحیم کاری است که به شما امکان می دهد وسایل را با استفاده از لحیم به هم متصل کنید. در طی فرآیند لحیم کاری ، قطعاتی که باید به هم وصل شوند به یکدیگر متصل شده و انتهای قطعات با آلیاژ لحیم کاری که به دمای بالایی رسیده است به یکدیگر متصل می گردند.

وقتی این اجسام سرد می شوند ، فلزات به هم می چسبند. بنابراین می توانید تعمیر مورد نظر خود را با این روش انجام دهید. شما همچنین می توانید از نوار لحیم کاری به عنوان یک تکنیک مختلف اتصال یا برای کنار هم قرار دادن محصولاتی که با چسب مطابقت ندارند استفاده کنید.

انبردست

ابزار بعدی انواع انبردست است که ماموریت های سخت را نجات می دهد! آنها می توانند به تنهایی تعمیر در خانه را انجام دهند ، مانند فشردن ، کشش ، حلقه کردن ، محکم گرفتن یا بریدن اشیا. انبردست قدرت زیادی در قسمت دهان ایجاد می کند. به همین دلیل می توانید به راحتی از عهده کارهای سختی بر بیایید که معمولاً با بدون انبردست نمی توانید انجام دهید. انبردست در جعبه ابزار شما همیشه یک ناجی است!

منبع: اتاق
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1547

به "برای تعمیرات در منزل به چه وسایلی احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تعمیرات در منزل به چه وسایلی احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید