بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح ساخت مسکن در طرقبه ، شاندیز

به گزارش لنجان بلاگ، استاندار خراسان رضوی در چند نقطه از طرقبه - شاندیز که به طرح ساخت مسکن تعلق گرفته است حضور یافت و در جریان روند فعالیت های اجرا شده قرار گرفت.

بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح ساخت مسکن در طرقبه ، شاندیز

یعقوبعلی نظری در این بازدید گفت: حجم خاکبرداری گسترده ای در مرحله سوم شهرک مهرگان اجرا شده است و لازم است تا مردم از اقدامات اجرا شده در این خصوص آگاه شوند.

وی با اشاره به این که مسکن در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارد افزود: بیش از 60 درصد هزینه های خانوار به مسکن تعلق دارد و با ساخت مسکن می توان کمک شایانی به معیشت خانواده ها کرد.

در این بازدید که معاون عمرانی استاندار وی را همراهی می کرد وی از مجتمع 235 واحدی مسکن محرومان که در منطقه روستایی چاهشک واقع در شهرستان طرقبه و شاندیز است حاضر شد و در جریان روند کار قرار گرفت.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت : این مجتمع دارای 115 واحد یک خواب و 120 واحد 2 خواب است.

حسین بهروانفر افزود: این واحدها که در سه طبقه ساخته می شود، سال آینده در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرک مهرگان به خبرنگار ایرنا گفت: در طرح ملی مسکن 400 واحد در محدوده فاز 2 شهرک مهرگان در مرحله فونداسیون و ساخت است که بر اساس برنامه ریزی اجرا شده از ابتدای سال 1402 واگذاری آن انجام می شود.

عباس یوسف زاده افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی اجرا شده در طرح ملی مسکن و در فاز سوم این شهرک خاکبرداری 2 هزار و 100 واحد در هزار و 50 قطعه از طریق 16 پیمانکار در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین 35درصد شبکه معابر این مرحله ساخته شده است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1513

به "بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح ساخت مسکن در طرقبه ، شاندیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح ساخت مسکن در طرقبه ، شاندیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید