بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد برای خرید فاتی را رد کرد، قیمتی نجومی برای بال 17 ساله کاتالان ها

به گزارش لنجان بلاگ، شیاطین سرخ پس از قطع امید کردن از جذب ستاره انگلیسی بوروسیا دورتموند، برای خرید پدیده بارسلونا هم با مانعی عظیم روبرو شده اند.

بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد برای خرید فاتی را رد کرد، قیمتی نجومی برای بال 17 ساله کاتالان ها

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده که باشگاه بارسلونا پیشنهاد 89 میلیون پوندی منچستریونایتد برای خرید آنسو فاتی را رد نموده است.

طبق ادعای این نشریه شیاطین سرخ پس از قطع امید از جذب جیدون سانچو، بال انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند که برآورد های فراوانی درباره رفتن وی به اولدترافورد وجود داشت، خرید پدیده 17 ساله بارسلونا را در دستور کار قرار داده اند، اما با وجود پیشنهاد هنگفتی که به تیم کاتالان داده اند نتوانستند نظر این باشگاه را برای فروش بازیکنی که محصول آموزشگاه لاماسیاست، جلب نمایند.

سانچو گزینه اول منچستری ها برای تقویت خط میانی شان بود و با توجه به انگلیسی بودنش گزینه ای ایده آل محسوب می شد، اما ظاهراً بازیکن بوروسیا دورتموند هنوز از درست بودن ترک این تیم برای رفتن به اولدترافورد مطمئن نیست.

در همین حال نشریه اسپورت کاتالونیا هم گزارش نموده است که بارسلونا پیشنهاد قابل توجه من یونایتد را برای خرید فاتی رد نموده است.

این نشریه نوشته که بعد از اضافه شدن مارتین برایت ویت به شاگردان کیکه ستین در ماه فوریه و کاهش فرصت فاتی برای بازی در ترکیب اصلی کاتالان ها - فرصتی که با بازگشت لوئیس سوارس، عثمان دمبله و خرید احتمالی لائوتارو مارتینس در پنجره نقل وانتقالات کمتر هم خواهد شد - این بازیکن نوجوان به توصیه مدیر برنامه هایش ژرژ مندز در فکر رفتن به تیمی دیگر است، اما باشگاه مخالف فروش اوست. گویا حتی مندز از بارسلونا خواسته که رقم موردنظرش برای فروش فاتی را معین کند و این باشگاه هم گفته که جدایی او تنها با پرداخت غرامت 151 میلیون پوندی فسخ قراردادش امکان پذیر خواهد بود. گویا تماس منچستری ها برای خرید فاتی، باعث شده مدیران بارسلونا احساس خطر نمایند و اکنون آنها در نظر دارند که به او وعده حضور در ترکیب اصلی تیم برای فصل آینده را بدهند و غرامت فسخ قراردادش را هم به 350 میلیون پوند افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 421

به "بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد برای خرید فاتی را رد کرد، قیمتی نجومی برای بال 17 ساله کاتالان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد برای خرید فاتی را رد کرد، قیمتی نجومی برای بال 17 ساله کاتالان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید