اپل ویژگی های آی فون جدید را لو داد

به گزارش لنجان بلاگ، اما اطلاعات افشاشده توسط اپل به طور تصادفی نشان می دهد این بار هم دوربین و هم حسگر اثر انگشت آی فون در زیر نمایشگر جاسازی شده اند و با انگشت قابل لمس نیستند.

اپل ویژگی های آی فون جدید را لو داد

اپل به طور تصادفی اطلاعاتی را در مورد ویژگی های جدید آی فون خود منتشر کرده که نشان می دهد این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در زیرنمایشگر و نیز دوربین سلفی جاساز شده جدیدی است. به گزارش آسین ایج، در ماه های اخیر اطلاعاتی در مورد برخی ویژگی های آی فون جدید منتشر شده که از جمله آن ها می توان به سازگاری آن با شبکه های نسل پنجم، شارژ باتری بالا و... اشاره کرد. اما اطلاعات افشاشده توسط اپل به طور تصادفی نشان می دهد این بار هم دوربین و هم حسگر اثر انگشت آی فون در زیر نمایشگر جاسازی شده اند و با انگشت قابل لمس نیستند.

این مساله به خصوص با توجه به انتقاد های گسترده در مورد طراحی زمخت و غیرحرفه ای دوربین های آی فون های قبلی قابل توجه است. البته هنوز معین نیست که دوربین اصلی آی فون هم تخت تر شده یا انتقال دوربین به زیرنمایشگر تنها در مورد دوربین سلفی آی فون اجرا شده است.

اولین بار سایت لتس گو دیجیتال با بررسی چند اختراع جدید ثبت شده اپل که مدتی توسط این شرکت در فضای مجازی در دسترس قرار گرفت، از این موضوع مطلع شد. اختراعات یادشده در دسامبر سال 2019 در ژاپن ثبت شده اند.

منبع: فرادید
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 60

به "اپل ویژگی های آی فون جدید را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ویژگی های آی فون جدید را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید