طراحی ورودی باغ ویلا: شروع عملیات اجرایی پارک باغ بادام نهاوند

به گزارش لنجان بلاگ، عملیات اجرایی طرح ساخت پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به باغ بادام نهاوند در 13هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان شروع شد.

طراحی ورودی باغ ویلا: شروع عملیات اجرایی پارک باغ بادام نهاوند

جهت دریافت خدمات طراحی ورودی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان،مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در این مراسم گفت: شهر نهاوند به خدمات بیشتر و بهتری نیاز دارد و خوشبختانه شهرداری نهاوند مملو از نیرو های توانمند و نخبه است.

او گفت: با یاری نیرو های توانمند شهرداری توانستیم در ظرف چند روز یک کیلومتر از مسیل را پاک سازی کنیم که اگر پیمانکار می گرفتیم باید یک میلیارد تومان هزینه به پیمانکار پرداخت می کردیم.

او ادامه داد: بحث سعدمعبر یکی از مطالبات به حق مردم نهاوند و خواسته ماست که در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام داده ایم.

یوسفی نوید اعلام کرد: طرح پارک شهرک شهیدحیدری دومین طرح بعد از پارک صخره ای دوخواهران است که در 13هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان کلنگ زنی می گردد و برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است و شامل فضای اسکیت، فضای بازی بچه ها، نمازخانه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و رستوران است.

شهردار نهاوند اعلام کرد: برای این طرح کاشت درختان مثمرثمر بادام را در نظر گرفته ایم که هم کم آب بر است و ثمره اش را مردم خواهند برد و این پارک به اسم یک باغ بادام تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری شهر نهاوند خواهد شد.

اوبا اشاره به اهمیت معرفی جاذبه های گردشگری نهاوند، یادآوری کرد: با پیگیری های اجرا شده برنامه گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری شهر نهاوند از هفته آینده در شبکه مستند روی آنتن می رود و ما باید از همین حالا خودمان را برای دعوت گردشگران به شهر نهاوند برای عید نوروز آماده کنیم.

یوسفی نوید با اشاره به صدور پروانه املاک از سوی شهرداری نهاوند گفت: برای اولین بار در نهاوند، شهرداری برای املاک قولنامه ای در نقاط مختلف شهر پروانه صادر می نماید.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1201

به "طراحی ورودی باغ ویلا: شروع عملیات اجرایی پارک باغ بادام نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ورودی باغ ویلا: شروع عملیات اجرایی پارک باغ بادام نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید