زیدان: از شرایط بارسلونا سوء استفاده نمی کنیم، ناراحتی بازیکنان از تعویض طبیعی است

به گزارش لنجان بلاگ، زین الدین زیدان به جای توجه به حواشی به وجود آمده برای رقیب دیرینه به بازی پیش روی تیم خودش می اندیشد.

زیدان: از شرایط بارسلونا سوء استفاده نمی کنیم، ناراحتی بازیکنان از تعویض طبیعی است

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا از یک فینال بزرگ سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: این یک فینال است، نه بازی یک چهارم نهایی. باید متمرکز باشیم و از ابتدا در جریان مسابقه قرار بگیریم. این بازی تک حذفی است و آنها نمی خواهند فرصتی از دست بدهند. مقابل تیمی فوق العاده قرار خواهیم گرفت که فوتبال خیلی خوبی ارائه می نماید و برای نمایشی خوب به میدان خواهد رفت. خوب و خشنودیم اما فصل طولانی است. هنوز چیزی نبرده ایم و باید همین طور ادامه دهیم. وقتی قهرمان شوید، می توانید خشنود باشید اما ما هنوز چیزی نبرده ایم. تنها روی این مسابقه تمرکز می کنم.

او درباره آمادگی جسمانی خوب تیمش افزود: تیم از لحاظ فیزیکی خیلی خوب کار می نماید و این به خاطر کوشش ماست. هر 3 روز یک بار به میدان می رویم. باید نشان دهیم خوب هستیم و بیشتر می خواهیم.

زیدان درباره مدیریت رختکن رئال مادرید توضیح داد: باید به هرآنچه می گویم، عمل کنم. 25 بازیکن بسیار خوب دارم و می خواهم همگی بازی نموده و چیزهایی به تیم اضافه نمایند. گاهی اوقات باید آنها تا انتها فصل حس نمایند، مهم هستند. این فلسفه من است چون بازی های زیادی در پیش داریم. بازی با تعداد محدودی بازیکن ممکن نیست چون آنها باید برای تیم ملی کشورشان هم بازی نمایند. شاید از لحاظ جسمانی بتوانند تحمل نمایند اما از لحاظ ذهنی خسته می شوند.

سرمربی سفیدها درباره فرایند ریکاوری ازار افزود: خواهید دید که به این بازی دعوت می گردد یا نه. خشنودیم که او را برای مدتی طولانی در اختیار خواهیم داشت. مصدومیت بدی داشت و حالا کم کم بهتر می گردد.

زیدان از وینیسیوس جونیور با این جملات تمجید کرد: برای همه بازیکنانم خشنودم. وینیسیوس جوان و با کیفیت است و باید سخت کار کند. برای او خشنودم . حتی اگر بازیکنی دعوت نگردد از اعتماد من برخوردار است. این مساله در خصوص تمام بازیکنان تیم صدق می نماید اما فقط 11 نفر می توانند از ابتدا به میدان بفرایند. بازیکنان مصدوم و کسانی که دعوت نمی شوند، نگرانم می نمایند.بازیکنان هستند که پیروز می شوند و اوضاع را تغییر می دهند.در نیمه اول دربی مادرید اوضاع آن طور که می خواستیم، پیش نرفت. هر بار که به دردسر می افتیم،سعی می کنیم مشکل را حل کنیم.

زیزو درباره واران گفت: واران هر روز و هر فصل بهتر می گردد. وقتی به رئال مادرید آمد، تحت فشار نبود و حالا می توانید ببینید بازیکن مهمی شده است. عملکرد واران مرا شگفت زده نموده است.سعی می کنم به یوویچکمک کنم تا در تیم احساس راحتی کند. 5 ماه از حضور او در تیم می گذرد و شاید کمی برایش سخت باشد اما در فرایند هماهنگی با شرایط جدید، طبیعی است که چنین اتفاقی برایش رخ دهد. او باید شکیبا باشد و سخت و سخت تر کوشش کند.والورده موظف است در همه زمینه ها بهتر گردد. او خیلی جوان است و صندلی خوبی در رئال مادرید دارد. فده باید مثل همه بازیکنان در ادامه دوران حرفه ای خودش بهتر گردد. والورده خیلی خوب است و خشنودیم که او را در اختیار داریم.اودگارد را دوست دارم اما به آینده فکر نمی کنم. او بازیکن ماست و از عملکردش برای رئال سوسیداد راضی هستیم. فردا مارتین در تیم رقیب خواهد بود و سعی دارد برای سوسیداد خوب کار کند. باید به بازی خودمان فکر کنیم.

زیدان در انتها درباره بحران اخیر بارسلونا افزود: در خصوص شرایط تیم های دیگر حرفی نخواهم زد. آنها تا انتها فصل رقابت خواهند کرد. تیم های خوب همواره خوب هستند. نمی خواهیم از مسائل به وجود آمده درون باشگاه بارسلونا سوء استفاده کنیم چون آنها هیچ نقطه ضعفی ندارند. بارسایی ها یک تیم رقابتی هستند و از حالا تا انتها فصل خوب کار خواهند کرد. حتی یک دقیقه هم به چیز دیگری فکر نمی کنیم. به اندازه کافی در خصوص تیم خودمان صحبت کردم. اینجا نیستم که نظرم را در خصوص حرکات دیگران بیان کنم. هرکس کار خود را انجام می دهد. هر چیزی ممکن است در فوتبال رخ دهد چون بازیکنان وقتی تعویض می شوند، خشنود نخواهند بود اما چنین شرایطی طبیعی است. باید منصفانه نگاه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 135

به "زیدان: از شرایط بارسلونا سوء استفاده نمی کنیم، ناراحتی بازیکنان از تعویض طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: از شرایط بارسلونا سوء استفاده نمی کنیم، ناراحتی بازیکنان از تعویض طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید