جشنواره فیلم های نوجوانان نیازمند برنامه جامع است

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم کارخانه ای نماینده استان همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت جشنواره فیلم های نوجوانان گفت: اگر قرار است جشنواره فیلم های نوجوانان هر سال با گامی رو به جلو حرکت کند باید برنامه جامعی برای آن طراحی کرد و آنچه در برگزاری این جشنواره اهمیت دارد، برنامه ریزی و اهدافی است که برای آن پیش بینی شده است.

جشنواره فیلم های نوجوانان نیازمند برنامه جامع است

وی با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در برگزاری جشنواره فیلم های نوجوانان شرح داد: برای دستیابی به این هدف باید از صاحب نظران مطرح در عرصه های فرهنگی استفاده گردد تا از آثار منطبق با ارزش های ایرانی و اسلامی بهره بیشتری ببریم. همچنین برنامه ریزی اجرایی این جشنواره باید به گونه ای باشد که ضمن ایجاد شور و نشاط در بین بچه ها و نوجوانان، پیغام های مثبتی را به این قشر منتقل کند.

کارخانه ای با بیان اینکه اذهان بچه ها و نوجوانان چون لوحی نانوشته است، تاکید نمود: هر اثر ارزشمندی که در این جشنواره اکران می گردد در اذهان آنها نقش بسته و ماندگار می گردد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزاری رویدادهای فرهنگی متنوع ویژه بچه ها و نوجوانان در همدان را مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان برگزاری این جشنواره دانست و گفت: با دعوت از صاحب نظران در امر برنامه ریزی جامع جشنواره، می توان شاهد اقدامات خوبی بود.

کارخانه ای با بیان اینکه باید تمام کوشش خود را برای ارتقای استان همدان در برگزاری رویدادهای بین المللی فرهنگی به کار بریم، گفت: این اقدامات در توسعه گردشگری همدان نیز نقش مهمی دارد که باید در این رویداد فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 163

به "جشنواره فیلم های نوجوانان نیازمند برنامه جامع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فیلم های نوجوانان نیازمند برنامه جامع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید