تور یونان: دیدن کنید: سانتورینی؛ نماد سفید و آبی یونان

به گزارش لنجان بلاگ، سانتورینی جزیره ای بسیار زیبا با خانه های سفید رنگ و سقف های آبی یکی از نمادهای مشهور یونان است. در این مقاله ویدیویی می بینید از زیبایی های این جزیره.

تور یونان: دیدن کنید: سانتورینی؛ نماد سفید و آبی یونان

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

سانتورینی جزیره ای در دریای اژه در کشور یونان است و نزدیک به 200 کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی یونان جای قرار گرفته است. سانتورینی را می گردد سوپرمدل جزایر یونان دانست، جزیره ای شناخته شده در سراسر دنیا، با آن صخره های رنگارنگ و ساختمان های سفید رنگ و سقف های آبی شان. سانتورینی معروفیت خود را به خاطر منظره خیره کننده، غروب های عاشقانه و سواحل شنی آتشفشانی شگفت انگیز به دست آورده است. هیچ شکی نیست در منحصربه فرد بودن و جذابیت بیش از میزان این جزیره نیست. سانتورینی مانند یک نان کروسانت شگفت انگیز شکل گرفته است، و با وجود جزایر همسایه نشان دهنده این است که سانتورینی روزی دایره ای شکل بوده است و به نام استرونجیلی (Strongili) شناخته می شد. هزاران سال پیش یک فوران آتشفشانی بزرگ باعث شد که مرکز استرونجیلی غرق گردد، و یک کلدرا (یا دهانه آتشفشانی) با صخره های بلند در امتداد سمت شرق ایجاد گردد که اکنون نماد کلی علامت تجاری سانتورینی است.

ساحل شرقی سانتورینی کمتر از سواحل غربی آن شناخته شده است. در اینجا ارتفاع کلدرا به سطح دریا کاهش یافته و سواحل و استخرهای آتشفشانی شن و ماسه ای بسیار فرق دارد. استراحتگاه های ساحلی مانند کاماری (Kamari) و پریسا (Perissa) سنتی تر و ارزان تر هستند. سواحل شرقی با ماسه های سیاه پوشیده شده است. در سواحل جنوبی با رشته ای از شن و ماسه های رنگی اهری چشمگیر به رنگ قرمز به ساحل داده است و مورد توجه اغلب توریستان قرار می گیرد. داخل این جزیره تاکستان ها و روستاهای سنتی واقع شده است که به شما اجازه می دهد فضایی فراتر از یک محیط توریستی محض را تجربه کنید.

سانتورینی سالانه میزبان 1.5 میلیون توریست است. با تماشا ویدیو زیر خواهید دید که آیا شما هم دوست دارید به این جمعیت 1.5 میلیون نفری بپیوندید یا خیر.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1290

به "تور یونان: دیدن کنید: سانتورینی؛ نماد سفید و آبی یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: دیدن کنید: سانتورینی؛ نماد سفید و آبی یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید